سرعت باد در این استان به 95 کیلومتر بر ساعت رسید!

کدخبر: ۶۱۰۴۹۴
اقتصادنیوز: مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به ثبت سرعت ۹۵ کیلومتر در ساعت باد گفت: دریا هم اکنون مواج بوده و شرایط برای فعالیت صید و صیادی مناسب نیست.
سرعت باد در این استان به 95 کیلومتر بر ساعت رسید!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمد دادرس، آسمان گیلان را کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید دانست و اظهار کرد: دمای هوا بین ۶ تا ۳۰ درجه سلسیوس در ایستگاه های هواشناسی در نوسان است.

این نقاط کشور فردا منتظر باران باشند

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده فعالیت جریانات جنوبی در منطقه دانست و افزود: وزش باد گرم شدید و خیلی شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها طی امروز مورد انتظار است.

فوری؛ هشدار مهم به ساکنان استان مازندران!

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه به تدریج از بعد از ظهر امروز با نفوذ سامانه ناپایدار به منطقه شرایط برای وزش باد شمالی شدید و خیلی شدید و افزایش ابر و کاهش دما و بارندگی و رعد و برق تا اواخر وقت جمعه فراهم می شود، تصریح کرد: وزش باد شدید و خیلی شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها پیش بینی می شود و لذا احتمال آسیب به سازه های موقتی و سست و سقوط اجسام از ارتفاع و شکستن درختان و گسترش آتش سوزی در جنگل ها و مراتع وجود دارد.

دادرس با اشاره به ثبت سرعت ۹۵ کیلومتر در ساعت باد در اسب وونی تالش و حدود ۶۰ کیلومتر در ساعت مناطق ساحلی یادآور شد: دریا هم اکنون مواج بوده و شرایط برای فعالیت صید و صیادی مناسب نیست.

وی ادامه داد: به تدریج از شنبه با شکل گیری مجدد جریانات جنوبی روند افزایش دما و وزش باد جنوبی تا دوشنبه هفته آینده پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان خاطرنشان کرد: به تدریج طی دوشنبه و سه شنبه با نفوذ توده هوای ناپایدار به منطقه روند کاهش دما و افزایش ابر و وزش باد و در برخی ساعات بارندگی و رعد و برق مورد انتظار است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید