انتقاد ارگان شهرداری تهران از ضعف برنامه های صداوسیما!

کدخبر: ۶۱۰۵۸۵
اقتصادنیوز: همشهری ارگان شهرداری تهران در گزارشی به سریال‌های نمایش خانگی در ایران پرداخته است.
انتقاد ارگان شهرداری تهران از ضعف برنامه های صداوسیما!

به گزارش اقتصادنیوز روزنامه همشهری نوشت:برخی از سریال‌های نمایش خانگی ایرانی در شبکه‌های تلویزیونی و پلتفرم‌های ۱۵کشور جهان در حال پخش هستند که بخش اعظمی از آنها در کشورهایی چون ترکیه، کره‌جنوبی، برخی کشورهای آمریکای لاتین و... به نمایش درمی‌آیند بسیاری از کارشناسان می‌گویند برخی از سریال‌های این شبکه ظرفیت نمایش در کشورهای دیگر را دارند و این موضوع می‌تواند به چرخه اقتصاد تولید سریال‌های شبکه نمایش خانگی کمک کند.

این روزها سریال‌های شبکه نمایش خانگی حرف اول را در تولید محصولات و فیلم و سریال می‌زنند. بدلیل  کیفیت پایین تولیدات صداوسیما، سریال‌های نمایش خانگی توانستند پرمخاطب‌تر از همیشه باشند. در میان همین سریال‌ها نیز برخی در فصول نمایش توانستند پرمخاطب‌ترین باشند.

عنوان شده که سریال‌هایی چون «جیران» حسن فتحی در کشورهای همسایه چون عراق و پاکستان و قزاقستان در حال پخش بوده و قرار است در روسیه، ژاپن، شمال آفریقا و برخی از کشورهای عربی نیز نمایش خود را شروع کند و همچنین «زخم کاری» مهدویان هم به‌زودی در کشورهای مالزی و روسیه پخش می‌شود.

همچنین رایزنی‌هایی برای پخش «پوست شیر» شده است. همینطور «یاغی»، «ملکه گدایان»، «جزیره»، «نهنگ آبی» و «می‌خواهم زنده بمانم» از دیگر سریال‌هایی هستند که برخی از آنها نمایش‌ خود را در کشورهای دیگر آغاز کرده‌اند.‌

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید