فوری/ جاده کندوان بسته شد

کدخبر: ۶۱۰۸۱۲
اقتصادنیوز: فرمانده پلیس راه کندوان از انسداد مقطعی این جاده کوهستانی با هدف ایمن سازی از صبح امروز یکشنبه 28 آبان تا ۲۴ آذر خبر داد.
فوری/ جاده کندوان بسته شد

 به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا ،سرگرد محمد احمدی افزود : طبق هماهنگی های انجام شده جاده کندوان از امروز به‌ صورت مقطعی تا روز ۲۴ ماه آذر امسال مسدود می شود.

وی اظهارداشت: این محدودیت از ساعت ۶ تا ۱۸ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته و از ساعت ۶ تا ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۴ آبان اجرا شده است.

هشدار مهم پلیس درباره جاده کندوان

سرگرد احمدی خاطرنشان کرد: در این مدت طرح عملیات توری سنگی، تثبیت دیواره های ریزشی و لق گیری سنگ ها از ارتفاعات کندوان انجام می شود.

فرمانده پلیس راه کندوان از رانندگان مسافران و گردشگران خواست در این بازه زمانی که محدودیت های ترافیکی اعمال می شود از مسیرهای جایگزین هراز و سوادکوه استفاده کنند.

این طرح به صورت مقطعی ماه گذشته در جاده کندوان اجرایی شده بود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران هم با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰- ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

جاده کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که نیمی از طول این مسیر که به کندوان شهرت دارد جزو حوزه جغرافیایی شهرستان چالوس است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید