انهدام ۲۹ خودروی زرهی اسرائیل توسط حماس/ کشته شدن نظامیان صهیونیست

کدخبر: ۶۱۰۹۷۸
اقتصادنیوز: گردان‌های قسام اعلام کرد که از صبح ۲۹ خودروی زرهی رژیم صهیونیستی را در محورهای نبرد در غزه منهدم کرده است.
انهدام ۲۹ خودروی زرهی اسرائیل توسط حماس/ کشته شدن نظامیان صهیونیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، گردان‌های قسام اعلام کرد که مبارزان این گروه از صبح امروز (یکشنبه) ۲۹ خودروی زرهی صهیونیستی شامل تانک، نفربر و بولدوزر را در التوام، جبالیا، بیت لاهیا و الزیتون در شمال غزه منهدم کرده است.

گردان‌های قسام افزوده که یک تانک، یک نفربر و گروهی از نیروهای پیاده ارتش رژیم صهیونیستی را در مدرسه‌ای در نزدیکی بیمارستان رنتیسی هدف قرار داده و تعدادی از نیروهای دشمن را کشته یا زخمی کرده است.

بر اساس این گزارش از آغاز عملیات زمینی نظامیان صهیونیست به غزه تا کنون ۲۷۰ خودروی زرهی آنها منهدم شده است.

از سوی دیگر الجزیره گزارش داد، تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی در بعضی محورهای نبرد در غزه و شمال آن به سبب حملات سنگین گردان‌های قسام مجبور به عقب‌نشینی شدند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت امنیتی و نظامی غرب به ویژه ایالات متحده آمریکا از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی به این رژیم برای کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید