به مدت 3 روز؛

فوری/ تمام پروازها به نجف لغو شد

کدخبر: ۶۱۱۰۹۵
اقتصادنیوز: تمام پروازها به نجف از ساعت ۶ صبح امروز دوشنبه ۲۹ آبان ماه به وقت ایران تا اطلاع ثانوی کنسل شده است.
فوری/ تمام پروازها به نجف لغو شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، مدیرکل اطلاع رسانی شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: تمام پرواز‌ها به مقصد نجف از ساعت ۶ صبح امروز(دوشنبه) به وقت ایران به مدت ۳ روز لغو شد.

جواد صالحی مدیرکل اطلاع رسانی و امور بین الملل فرودگاه  امام خمینی(ره) اظهار کرد: مطابق نوتام A۰۷۴۱/۲۳ فرودگاه نجف به مدت سه روز به دلیل تعمیرات بسته است.
وی گفت: به همین دلیل تمام پروازها به نجف از ساعت ۶ صبح امروز دوشنبه ۲۹ آبان ماه به وقت ایران تا اطلاع ثانوی کنسل شده است.

مدیرکل اطلاع رسانی و امور بین الملل فرودگاه  امام خمینی(ره) افزود: در این مدت مسافران پروازهای نجف قبل از مراجعه به فرودگاه و برای اطلاع از شرایط پروازها با دفاتر ایرلاین‌هایی که بلیت تهیه کرده‌اند و یا با شماره تلفن ۰۲۱۵۱۰۰۱ اطلاعات پرواز فرودگاه امام خمینی(ره) تماس بگیرند.

صالحی ادامه داد: به دلیل اینکه بلیت‌ها از قبل توسط ایرلاین‌ها به فروش رفته است این آمادگی توسط فرودگاه امام خمینی(ره) وجود دارد تا در صورت درخواست شرکت‌های هواپیمایی برای تغییر مسیر به بغداد و جابجایی مسافران در این مسیر مجوز پرواز صادر کند.

 

وی با اشاره به این موضوع که پروازها به بغداد برقرار است، خاطرنشان کرد: فرودگاه امام(ره) هم اکنون در حال پیگیری وضعیت مسافرین عراقی مراجعه کننده به فرودگاه برای انتقال به بغداد از طریق هواپیمایی العراقیه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید