آمریکا نقره‌داغ شد/حمله همزمان مقاومت اسلامی عراق به ۲ پایگاه آمریکایی

کدخبر: ۶۱۱۷۹۲
اقتصادنیوز: 2 عدد از پایگاه‌های آمریکا در خاک عراق توسط مقاومت اسلامی عراق مورد حمله قرار گرفت.
آمریکا نقره‌داغ شد/حمله همزمان مقاومت اسلامی عراق به ۲ پایگاه آمریکایی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مقاومت اسلامی عراق شامگاه پنجشنبه بار دیگر پایگاه‌های آمریکا را هدف حمله خود قرار داد.

حملات سنگین حزب‌الله به مقر نظامیان اسرائیل/ چند نظامی زخمی شدند؟

شبکه المیادین گزارش داد که پایگاه‌های آمریکایی «عین الاسد» واقع در غرب عراق و همچنین پایگاه «الحریر» واقع در فرودگاه اربیل (مرکز اقلیم کردستان عراق) هر کدام ۲ بار در یک ساعت اخیر هدف حمله قرار گرفتند.

حمله موشکی به پایگاه مهم آمریکا در سوریه/ مقاومت اسلامی بیانیه داد

این حملات مقاومت عراق بلافاصله پس از حمله عصر امروز جنگنده‌های آمریکا به منطقه حد فاصل میان ارتش سوریه و نیروهای قسد و آمریکا صورت گرفت.

ائتلاف «دولة القانون به ریاست نوری المالکی امروز پنجشنبه ۱۹ نوامبر ۲۰۲۳ از دولت عراق خواسته تا برای متوقف کردن مکانیزم کشتار امریکایی‌ها از طریق اجرای قانون سابق پارلمان مبنی بر اخراج نظامیان امریکایی از کشور اقدام کند.

این ائتلاف در عین حال از سکوت مقامات اقلیم کردستان در قبال بمباران مقر الحشد الشعبی توسط آمریکایی‌ها اظهار شگفتی کرده است.

دولة القانون افزوده که واشنگتن به توافق‌های امنیتی پایبند نبوده و همچنان نیروهای عراقی را گاه و بیگاه هدف قرار می‌دهد؛ این امر نشان می‌دهد که «ادعای حضور مستشاران امریکایی دروغی بیش نیست» و جرم‌های نظامیان آمریکایی را در عراق به تصویر می‌کشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید