آب انار را این موقع از روز بخورید معجزه می کند

کدخبر: ۶۱۲۱۶۶
اقتصادنیوز : انار یک میوه عالی و پرخاصیت است که برای درمان بسیاری از بیماری ها کاربرد دارد و برای سلامت بدن شما خیلی مفید است.
آب انار را این موقع از روز بخورید معجزه می کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک ،آب انار هم مثل میوه انار جایگاه ویژه ای در بحث سلامت بدن دارد و از دیرباز به عنوان نسخه مهم برای برخی از بیماری ها مورد استفاده بوده است. از آنجایی که انار میوه ای شگفت انگیز است و سرشار از خاصیت، نمیتوان آن را ندید گرفته و از مصرفش صرف نظر کرد. ولی سوال اینجاست که آیا شرایط مصرف این میوه و به عنوان مثال دانستن بهترین زمان برای مصرف آب انار اثر خاصی در جذب بهتر خواص آن دارد یا خیر؟

در پاسخ به سوال رایج شما درباره آب انار را صبح بخوریم یا شب، باید بگوییم که بهترین زمان برای نوشیدن آب انار صبح است، اگر می خواهید این انرژی برای شروع روزتان افزایش یابد و باید از نوشیدن آب انار در شب خودداری کنید زیرا این انرژی می تواند به کیفیت خواب شما آسیب برساند.

آب‌انار میوه‌ای است که هم آب و هم الکترولیت دارد. به همین دلیل، آب میوه‌ی آن می‌تواند در صبح برای تأمین نیازهای بدنتان مفید باشد. بیشترین میزان مواد مغذی آن وقتی که معده خالی است، جذب می‌شود. بنابراین، مصرف آب میوه‌ی آن در ابتدای صبح و در حالتی که معده خالی است، نسبت به سایر زمان‌های روز ترجیح داده می‌شود.

اکثر متخصصان بر این باورند که بهترین زمان مصرف آب انار برای لاغری و کبد و...، صبح است اما این یک نظر عمومی است و از انجا که وضعیت بدنی هر فرد با دیگری متفاوت است پس پیش از مصرف آب انار ناشتا حتما با پزشک خود مشورت کنید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید