بامزه‌ترین تصاویر از حیوانات که خنده‌تان می گیرد

کدخبر: ۶۱۲۲۲۲
اقتصادنیوز: تصویر بی‌نظیر این کانگورو که با شادی در مزرعه‌ای از گل‌های وحشی جست‌وخیز می‌کند و ژستی همچون نوازنده‌ گیتار راک گرفته است،‌ توانسته هزاران تصویر دیگر را از دور مسابقه خارج کند و خود برنده جایزه بهترین عکس طنز حیات وحش امسال شود.
بامزه‌ترین تصاویر از حیوانات که خنده‌تان می گیرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبر آنلاین ، هر سال هزاران عکس از صحنه‌های بامزه‌ای که سوژه آنها حیوانات هستند، در مسابقه عکاسی طنز حیات‌وحش شرکت می‌کنند که از میان آنها خنده‌دار و بامزه‌ترین عکس‌ها به مرحله فینال می‌رسند.
تصویر بی‌نظیر این کانگورو که با شادی در مزرعه‌ای از گل‌های وحشی جست‌وخیز می‌کند و ژستی همچون نوازنده‌ گیتار راک گرفته است،‌ توانسته هزاران تصویر دیگر را از دور مسابقه خارج کند و خود برنده جایزه بهترین عکس طنز حیات وحش امسال شود.

امسال داوران این مسابقه از میان ۵۳۰۰ عکس، ۴۰ عکس را به مرحله فینال راه دادند و در نهایت از این ۴۰ عکس، این کانگوروی بامزه با این ژست هنری، برنده مسابقه عکاسی طنز حیات‌وحش ۲۰۲۳ شد.

نمی‌توانید این عکس‌ها را ببینید و نخندید/ جایزه عکاسی طنز حیات‌وحش ۲۰۲۳ به کانگورو گیتاریست رسید

 

عکاس این صحنه عالی، «جیسون مور» است که به‌گفته خودش، موقع گرفتن این عکس از کانگورو در سال ۲۰۲۱، در زمان و مکان درستی قرار گرفته و توانسته بود از این ژست جالب کانگورو، عکس بگیرد.

او می‌گوید، «در حال رانندگی در منطقه سرسبز حومه شهر پرت (استرالیا) بودم که چشمم به دسته‌ای از کانگورو در مزرعه‌ای از گل‌های زرد وحشی افتاد که مشغول غذا خوردن و بازی بودند. از این گروه کانگورو، حدود ۴۰، ۵۰ تا عکس گرفتم. سپس کانگوروی ماده‌ای را دیدم که چشم‌های خود را بسته بود و دست‌هایش را به‌گونه‌ای تکان می‌داد که انگار در حال نواختن گیتار است و فورا این عکس بی‌نظیر را از آن گرفتم.»

از عکس‌های بامزه دیگری که به مرحله فینال راه پیدا کرده‌اند:

روباه با سیگارروباه با سیگار/عکاس: داکوتا واکارونمی‌توانید این عکس‌ها را ببینید و نخندید/ جایزه عکاسی طنز حیات‌وحش ۲۰۲۳ به کانگورو گیتاریست رسیدجروبحث پرنده‌ها/ عکاس: جک استانکیویچنمی‌توانید این عکس‌ها را ببینید و نخندید/ جایزه عکاسی طنز حیات‌وحش ۲۰۲۳ به کانگورو گیتاریست رسیددالی/عکاس: لارا متیوزنمی‌توانید این عکس‌ها را ببینید و نخندید/ جایزه عکاسی طنز حیات‌وحش ۲۰۲۳ به کانگورو گیتاریست رسیدافسردگی صبح شنبه/عکاس: جان بلومن کمپنمی‌توانید این عکس‌ها را ببینید و نخندید/ جایزه عکاسی طنز حیات‌وحش ۲۰۲۳ به کانگورو گیتاریست رسید

 

نمی‌دانم/جکوپ وزنینمی‌توانید این عکس‌ها را ببینید و نخندید/ جایزه عکاسی طنز حیات‌وحش ۲۰۲۳ به کانگورو گیتاریست رسید

پرنده خشمگین/عکاس: مایکل اروین

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۰ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید