آتش سوزی پراید جان مرد 65 ساله را گرفت!

کدخبر: ۶۱۲۴۰۶
اقتصادنیوز: فرماندار بردسکن از جان باختن مرد ۶۵ ساله بر اثر آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی پراید خبر داد.
آتش سوزی پراید جان مرد 65 ساله را گرفت!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، علی دهقان‌زاده، در تشریح جزئیات این حادثه خاطرنشان کرد: این حادثه در جاده روستای خمی به شهر بردسکن و در فاصله حدود ۱۰ کیلومتری این شهر روی داد.

واژگونی پراید در اتوبان تهران قم/ 3 نفر زنده زنده سوختند+ عکس

وی با بیان اینکه پلیس دلیل آتش‌سوزی وسیله نقلیه پراید را نقص فنی خودرو اعلام کرده است، اظهار کرد: این مرد ۶۵ ساله نیز در داخل خودرو محبوس و گرفتار در شعله‌های آتش جان باخت.

تصادف مرگبار خودرو شوتی با سرویس مدرسه / چند نفر فوت شدند؟

فرماندار بردسکن، عنوان کرد: خودروی سواری پراید حین حرکت در جاده‌ای روستایی دچار آتش‌سوزی می‌شود، راننده محبوس و گرفتار در شعله‌های آتش جان باخت و ۲ سرنشین دیگر نیز مصدوم شدند.

وی با اشاره به اینکه همسر راننده و عروس وی که موفق به خروج به موقع از خودروی در حال سوختن می‌شوند، دچار سوختگی شده‌اند، افزود: مصدومان با حضور نیروهای امدادی به بیمارستان ولیعصر (عج) بردسکن منتقل شدند.

در همین خصوص مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسکن، گفت: در آتش‌سوزی خودروی سواری علاوه بر سرنشین که در دم فوت شد، دو نفر نیز مصدوم شدند که توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

حسین امامیا،ن با بیان اینکه مصدومان این حادثه تحت درمان هستند، تصریح کرد: بر اثر آتش‌سوزی خودروی پراید سرنشین ۶۵ ساله در آتش سوخت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید