پیش‌بینی وضع هوا / بارش‌های سنگین در راه این استان‌ها

کدخبر: ۶۱۲۴۵۷
اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.
پیش‌بینی وضع هوا / بارش‌های سنگین در راه این استان‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) در آذربایجان غربی‌، آذربایجان شرقی‌، اردبیل‌، گیلان، غرب‌ مازندران، کردستان، زنجان، کرمانشاه، همدان، ایلام، لرستان و ارتفاعات‌ البرز مرکزی در استان‌های قزوین‌، البرز و تهران ابرناکی‌، رگبار باران، گاهی‌ با رعد و برق‌، وزش‌ باد شدید و در ارتفاعات‌ بارش‌ برف‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

سه‌شنبه‌ بارش‌ در گیلان، مازندران و گلستان شدت‌ خواهد یافت‌. ضمن‌ اینکه‌ طی‌ این‌ روز در مناطقی‌ از شمال غرب‌، غرب‌، ارتفاعات‌ و دامنه‌های زاگرس‌ مرکزی، ارتفاعات‌ و دامنه‌های شمالی‌ و جنوبی‌ البرز، شمال شرق‌، شرق‌، جنوب‌ و جنوب‌ شرق‌ رگبار و رعدو برق‌، وزش‌ باد شدید و در ارتفاعات‌ بارش‌ برف‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

بارش‌ طی‌ روز چهارشنبه‌ در مناطقی‌ از استان‌های ساحلی‌ دریای خزر، شمال شرق‌، شرق‌، جنوب‌ و جنوب‌ شرق‌ ادامه‌ خواهد داشت‌. پنجشنبه‌ در بیشتر مناطق‌ کشور جوی پایدار حاکم‌ خواهد بود.

جمعه‌ نیز در سواحل‌ دریای خزر شاهد بارش‌ پراکنده خواهیم‌ بود.

با توجه‌ به‌ پیش‌بینی‌ وزش‌ باد، انتظار می‌رود از اواسط‌ امروز (دوشنبه‌) به تدریج‌ از غلظت‌ آلاینده‌های جوی در کلانشهرهای تهران و کرج‌ کاهش‌ یابد.

دریای خزر دوشنبه‌ و سه‌شنبه‌ و خلیج‌ فارس‌ از سه‌شنبه‌ تا پنجشنبه‌ مواج‌ است‌.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید