ادعای عجیب مدودف علیه اوکراین

کدخبر: ۶۱۲۷۱۶
اقتصادنیوز: معاون شورای امنیت روسیه گفت: واشنگتن به اجرای برنامه‌های نظامی-بیولوژیکی با هدف ایجاد پاتوژن‌ها و میکروارگانیسم‌های مصنوعی خطرناک ادامه می‌دهد.
ادعای عجیب مدودف علیه اوکراین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «دیمیتری مدودف»، معاون شورای امنیت روسیه که سابقا رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر این کشور هم بوده، طی نشستی در این خصوص بیان کرد: شبکه گسترده‌ای از آزمایشگاه‌های بیولوژیکی در کشورهای پسا شوروی خطرات جدی برای منافع ملی ما به همراه دارند. اقدامات تاثیرگذار جدید باید اتخاذ شوند. ما توسعه مدرن فناوری‌های بیولوژیکی را از نزدیک رصد می‌کنم.

عذرخواهی بایدن از مسلمانان آمریکا!

وی ضمن بیان اینکه روسیه بارها با شرکای خود برای رسیدگی به این موضوع تشکیل جلسه داده، افزود: واشنگتن به اجرای برنامه‌های نظامی-بیولوژیکی با هدف ایجاد پاتوژن‌ها و میکروارگانیسم‌های مصنوعی خطرناک ادامه می‌دهد. در واقع، هدف دستیابی به اجزای سلاح‌های بیولوژیکی است.

مدودف در پایان خاطرنشان کرد: لازم است ساز و کار مربوط به کنترل فعالیت‌های تحقیقاتی در این گونه آزمایشگاه‌ها شکل بگیرد و از بسترهای بین‌المللی برای این منظور استفاده شود. امروزه کشورهای پیشرفته از نظر فناوری تاکید ویژه‌ای بر فناوری‌های بیولوژیکی مدرن دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید