عذرخواهی مدیرعامل باشگاه نساجی از هواداران/ درودگر: تحت فشار بودم

کدخبر: ۶۱۲۸۰۳
اقتصادنیوز: مدیرعامل باشگاه نساجی از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.
عذرخواهی مدیرعامل باشگاه نساجی از هواداران/ درودگر: تحت فشار بودم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مدیر عامل باشگاه نساجی، سه‌شنبه شب پس از برد این تیم برابر مومبای سیتی هند در لیگ قهرمانان آسیا، اظهارکرد: در شرایطی که تیم‌مان تحت فشار بود، صحبتی درباره شرایط نساجی و هواداران تیمم داشتم که نباید آن صحبت را انجام می‌دادم که از هواداران خوب نساجی عذرخواهی می‌کنم. قصد من اهانت به آن‌ها نبود و آن‌ها ثابت شده هستند.

او ادامه داد: در بازی امروز هم جوان‌ها به میدان آمدند. آقای رحمتی هم می‌خواهد به جوان‌ها فرصت بدهد و آن‌ها هم در حال اثبات خودشان هستند. آینده برای این جوانان است و رحمتی هم به آن‌ها بها می‌دهد.

صادق درودگر درباره این که برخلاف حساسیت شما روی خریدهای خارجی‌تان هیچ کدام از آن‌ها خوب از آب در نیامدند، گفت: خیر به این صورت نیست. هر کدام از آن‌ها در تیم‌های خودشان بازیکنان بزرگی بودند اما باید در این جا با شرایط هماهنگ شوند. ۹ هفته از لیگ گذشته و هنوز فرصت داریم. اگر بازیکنی مثل اعلا عباس بازی نکرده است هم ما در تمرین نیستیم و اطلاعی نداریم و مربی بهتر می‌داند. به هر حال رحمتی از حضور این نفرات احساس نارضایتی نداشته است.

او در پاسخ به این سوال که آیا به رحمتی فرصت کار در نساجی داده می‌شود؟ عنوان کرد: قطعا هیچ اتفاقی نیفتاده است. اولین حضور نساجی در لیگ قهرمانان آسیاست و در این میان  لیگ برتر ایران هم فشرده بوده است. تیم ما مثل تیم‌های اسمی ۳۲۵ میلیاردی و رسمی ۷۰۰ میلیاردی نیست. سازمان لیگ و همه ارکان‌های فدراسیون و سازمان بازرسی در حال انجام کار هستند و احتمالا اطلاعی بیرون خواهد آمد. به هر حال شرایط اسمی و رسمی ما متفاوت است. من برای یکسری موضوعات مطمئنم اما باید مستندات ارائه کنم. در هر صورت به شدت حدادیان از جان برای نساجی مایه گذاشته است و نمی‌شود که دار و ندار خود را فدای فوتبال کند.

درودگر در واکنش به این سوال که مردم می‌خواهند تیم در تهران تمرین نکند، بیان کرد: ما هم این را می‌خواهیم. تقاضا کردیم که به ما یک زمین بدهند و امیدوارم این کار انجام شود. در قائم شهر مردم با نساجی زندگی می‌کنند و موفقیت زمانی رقم می‌خورد که تمرینات و مسابقات تیم در قائم شهر برگزار شود.

وی درباره تعداد کم هواداران تیمش در بازی امشب، گفت: اصلا مورد تحریم قرار نگرفتیم. اگر بازی حساس بود مطمئنا استادیوم را پر کرده بودند. تعدادی امروز آمدند و از همه آن‌ها به نحو شایسته تقدیر می‌کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید