برای آتش‌بس دائمی در غزه؛

بازیگر معروف اعتصاب غذا کرد+ عکس

کدخبر: ۶۱۲۹۲۹
اقتصادنیوز: سینتیا نیکسون، هنرپیشه آمریکایی که برای بازی در برخی برنامه‌های تلویزیونی پرطرفدار در این کشور بسیار معروف و شناخته شده است، خواستار برقراری آتش بس دایمی در غزه شده است.
بازیگر معروف اعتصاب غذا کرد+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر،  «سینتیا نیکسون»، هنرپیشه آمریکایی هالیوود از آغاز اعتصاب غذای خود با هدف برقراری آتش‌بس دایمی در غزه با فشار «جو بایدن»، رییس جمهور آمریکا به تل آویو خبر داده است.

سینتیا نیکسون، هنرپیشه آمریکایی که برای بازی در برخی برنامه‌های تلویزیونی پرطرفدار در این کشور بسیار معروف و شناخته شده است، خواستار برقراری آتش بس دایمی در غزه شده است.

نیکسون با حضور در تجمعی که روبروی کاخ سفید با حضور معترضان به ادامه جنگ در غزه برگزار شده بود، گفت: «به عنوان یک فرد یهودی و مادر کودکان یهودی که پدربزرگ و مادربزرگم از بازماندگان هولوکاست هستند، پسرم از من خواسته است تا از هر صدایی که می‌خواهم استفاده کنم و تا جایی که ممکن است با صدای بلند تأکید کنم که شعار «دیگر هرگز» برای عدم تکرار هولوکاست، به معنای «دیگر هرگز» برای همه در همه زمان‌هاست نه فقط برای جلوگیری از تکرار هولوکاست!»

او کشته شدن هزاران فلسطینی در غزه را در بحبوحه بمباران رژیم صهیونیستی محکوم کرد و با اشاره به آمار تلفات وزارت بهداشت غزه گفت: «در طول هفت هفته، اسرائیل تعداد بیشتری از غیرنظامیان را در یک نوار کوچک از زمین کشته است و آمار قربانیان در غزه با ۲۰ سال جنگ آمریکا در کل کشور افغانستان برابری می‌کند. من از اینکه برخی این موضوع را با گفتن اینکه تلفات غیرنظامی یک تلفات معمول جنگ است، خسته شده ام.»

او از بایدن درخواست و پیشنهاد کرد که مرگ زودهنگام همسر، دختر و پسرش در گذشته باید او را نسبت به تلفات فلسطینی‌ها حساس‌تر کند. این هنرپیشه هالیوودی خطاب به بایدن گفت: «من می‌خواهم از رییس‌جمهوری که خودش چنین خاطرات تلخی از فقدان همسر و فرزند را تجربه کرده است، خواهش کنم که به کودکان غزه نگاه کند و تصور کند که آنها فرزندان او هستند.»

 

نیکسون به خبرنگاران گفت که هدف از اعتصاب غذا فقط آینه‌ای برای بایدن است که به محرومیتی که در غزه در حال رخ دادن است، توجه کند. نیکسون در عین حال در اعتراض به شرایط غزه، به ۲۶۰ هنرمند دیگر آمریکایی پیوسته است که با امضای نامه سرگشاده‌ای از بایدن و کنگره می‌خواهند تا آتش بس دایمی در غزه را اجرا کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید