دست وفایی از فینال کوتاه شد

کدخبر: ۶۱۳۴۸۴
اقتصادنیوز: حسین وفایی، ملی‌پوش اسنوکر ایران مقابل مرد شماره یک اسنوکر جهان تن به شکست داد و از رسیدن فینال بازماند.
دست وفایی از فینال کوتاه شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «حسین وفایی» ملی‌پوش اسنوکر ایران که در مسابقات قهرمانی انگلستان ۲۰۲۳ شرکت کرده است، در دور چهارم این رقابت به مصاف رونی اُسالیوان مرد شماره یک اسنوکر جهان رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد.

وفایی در حالی مقابل اسطوره اسنوکر جهان مغلوب شد که ملی پوش اسنوکر ایران در رده ۱۸ جهان قرار دارد. با این شکست وفایی از حضور در فینال این مسابقات بازماند.

راهیابی وفایی به جمع ۴ اسنوکرباز برتر مسابقات قهرمانی انگلستان

به گزارش ایسنا، وفایی در دور نخست این مسابقات توانست شان مورفی انگیسی، مرد شماره ۷  جهان را با نتیجه ۶ بر ۴ شکست دهد. در دور دوم، ملی پوش اسنوکر ایران  به مصاف متئو سلت رفت و در یک بازی یک طرفه توانست با نتیجه ۶ بر ۱ به پیروزی برسد. در دور سوم مسابقات قهرمانی انگلستان، ملی پوش ایران ژانگ آندا حریف چینی را با نتیجه ۶ بر ۴ شکست داد به جمع چهار بازیکن برتر این مسابقات رسید. وفایی با شکست مقابل اُسالیوان نتوانست به فینال این مسابقات برسد.

مسابقات قهرمانی انگلستان ۲۰۲۳ یک مسابقات اسنوکر حرفه‌ای است که از ۲۵ نوامبر تا ۳ دسامبر ۲۰۲۳ در انگلستان برگزار می‌شود. برنده این مسابقات ۲۵۰ هزار پوند دریافت می‌کند. مجموع جوایز رقابت‌ها یک میلیون و ۲۰۵ هزار پوند تخمین زده شده است. مدافع عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی انگلستان مارک آلن است که در فینال ۲۰۲۳ توانست دینگ جونهوی را با نتیجه ۱۰ بر ۷ شکست دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید