جزییات جنایت خانوادگی در فاز 6 پرند

کدخبر: ۶۱۳۷۱۱
اقتصادنیوز : مرد جوان درجریان مشکلات خانوادگی و جدایی از همسرش در اقدامی هولناک پس از کشتن دو فرزندش دست به خودکشی زد.
جزییات جنایت خانوادگی در فاز 6 پرند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رکنا، سرهنگ علی زنگنه فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در گفتگو  با خبرنگار رکنا گفت:رسیدگی به این پرونده عصر دیروز  پنجشنبه نهم آذرماه به دنبال گزارش سه مرگ مشکوک   واقع در فاز شش پرند شروع شد.

 بوی تعفن شدید در یکی از واحدهای مسکونی اهالی   فاز شش، را گیج کرده بود تا اینکه موضوع را به پلیس گزارش کردند.

خیلی زود گشت ویژه پلیس در محل حضور یافت وباهماهنگی های صورت گرفته  مأموران آتش نشانی پس از باز کردن در  واحد با سه جسد  روبرو  می‌شوند.

باتوجه به بوی تعفن و حضور تیم پزشکی ومعاینه اجساد به نظر می رسد که از مرگ آنها ۳ یا ۴ روز گذشته است.‌

وی درباره ی اجساد کشف شده گفت جسد دختر بچه ۶ ساله وبرادر ۱۴ساله اش در کنار هم دراتاق پذیرایی روی زمین غرق درخون بودند.  جسدپدر نیز درکنار آنها درحالیکه اسلحه ای درکنارش افتاده بود قرار داشت.

کارآگاهان جنایی رباط کریم پس از بررسی های  صحنه جنایت  و تحقیقات گسترده  دریافتند پدر خانواده درجریان اختلاف های خانوادگی و مشکلاتی که برایش ایجاد شده بود پس از کشتن فرزندانش باهمان اسلحه دست به خودکشی زده است .

براساس تحقیقات بعمل آمده عامل جنایت قبل ازاین حادثه به همسایه ها گفته بود که دست به این جنایت خواهد زد اما کسی باور نمی‌کرد که او چنین کاری انجام بدهد.

سرهنگ زنگنه درپایان با تاکید براینکه داشتن سعه صدر در حل مسائل و بحران ها بسیار لازم وضروری است از مردم خواست درچنین شرایطی می‌توانند بابهره گیری از راهنمایی مشاوران وروانشناسایی که در سطح کلانتری ها حضور دارند به راحتی به چالش های زندگی روبرو شوند.

متاسفانه در این پرونده پدر خانواده وقتی نتوانسته مشکلات زندگی را حل کند در اقدامی شتاب زده دیت به‌این جنایت تکان دهنده و تلخ زده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید