آخرین وضعیت آلودگی هوا / این استان‌ها منتظر باران باشند

کدخبر: ۶۱۳۷۵۱
اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی اعلام کرد که اواخر وقت سه شنبه با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر، در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده و کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.
آخرین وضعیت آلودگی هوا / این استان‌ها منتظر باران باشند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از یرنا، سازمان هواشناسی اعلام کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، طی دو روز آینده در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است که این وضعیت در کلانشهرها سبب افزایش و تداوم آلاینده‌های جوی خواهد شد.

سازمان هواشناسی همچنین از آغاز بارش‌ها در نوار شمالی از اواخر سه شنبه خبر داد و اعلام کرد: اواخر وقت سه شنبه با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر، در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده و کاهش نسبی دما رخ می‌دهد. چهارشنبه تا جمعه در سواحل دریای خزر و پنجشنبه علاوه بر مناطق یاد شده در ارتفاعات البرز، شمال غرب و برخی مناطق غرب کشور، بارش پراکنده گاهش رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

هواشناسی همچنین اعلام کرد: از بعد از ظهر چهارشنبه، دریای خزر مواج و متلاطم است.

سازمان هواشناسی همچنین در پیش بینی وضع هوای پایتخت اعلام کرد: امروز هوای تهران صاف همراه با غبار محلی خواهد بود که در ادامه روز با افزایش آلاینده‌ها همراه می‌شود. بیشینه دمای تهران امروز ۱۸ و کمینه آن ۷ درجه پیش‌بینی می‌شود.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید