فوری /تعطیلی مدارس تهران تا آخر هفته

کدخبر: ۶۱۳۸۷۹
اقتصادنیوز: با اعلام معاون استاندار تهران، مدارس تهران تا آخر هفته تعطیل شد.
فوری /تعطیلی مدارس تهران تا آخر هفته

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا ، معاون استاندار تهران از غیر حضوری شدن مدارس در همه مقاطع تحصیلی این استان به‌ غیر از فیروزکوه تا پایان هفته جاری به دلیل آلودگی هوا خبر داد.

 میر محمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به تشکیل جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران در صبح امروز، درباره مصوبات کارگروه اظهار داشت: با توجه به تشدید و استمرار آلودگی و پایداری هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان، بر اساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا، فعالیت آموزشی همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در استان تهران غیر از فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر از فردا تا پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه غیرحضوری و مجازی برگزار می شود.

وی با اشاره به تعطیلی مهدکودک‌ها طی این مدت ، ادامه داد: همه مقاطع تحصیلی مدارس استثنایی در دو نوبت صبح و عصر نیز غیرحضوری می‌باشد.

معاون استانداری تهران درباره دورکاری کارمندان نیز گفت: یک سوم کارکنان دستگاه‌های دولتی با اولویت کارمندان دارای بیماری‌های قلبی و عروقی، بیماری‌های زمینه‌ای، تنفسی و خودایمنی و خانم‌های باردار با نظر دستگاه مربوطه در این بازه زمانی دورکار می‌شوند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۰ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید