پیش‌بینی مهم دریادار ایرانی درباره آینده همکاری نظامی ایران و آذربایجان

کدخبر: ۶۱۴۳۸۵
اقتصادنیوز: فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره آینده همکاری‌های نظامی تهران و باکو گفت: قطعا خروجی همان طور که انتظار می‌رفت، بود و کاملا مشتاق هستند که بتوانیم به زودی اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.
پیش‌بینی مهم دریادار ایرانی درباره آینده همکاری نظامی ایران و آذربایجان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن تشکر از مهمان نوازی فرمانده نیروی دریایی جمهوری آذربایجان، و وزیر دفاع این کشور که تمهیدات لازم را اندیشیده بودند، گفت: طی دو روز اخیر ملاقات‌های خیلی خوبی هم با فرمانده نیروی دریایی و وزیر دفاع جمهوری آذربایجان برگزار و همچنین بازدیدهای خوبی از پایگاه‌های دریایی، بخش‌های آموزشی و مراکز فرماندهی کنترل و سامانه‌هایی که استفاده می‌کنند، انجام شد.

انتقاد تند دانشجوها به قالیباف/ شفافیت را پیچاندید!+ فیلم

وی افزود: قطعا خروجی همان طور که انتظار می‌رفت، بود و کاملا مشتاق هستند که بتوانیم به زودی اتفاقات خوبی را رقم بزنیم، در واقع آنچه اهداف‌مان بود حاصل شد.

هشدار جدی رئیسی به دولتی‌ها درباره فساد+ فیلم

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که به باکو سفر کرده بود، در دیدارهای خود با فرمانده نیروی دریایی و وزیر دفاع جمهوری آذربایجان درخصوص گسترش همکاری‌های دو کشور در حوزه دفاعی رایزنی و تبادل‌نظر کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید