واتساپ جذاب‌تر شد / مدل جدید پیام‌های صوتی + عکس

کدخبر: ۶۱۴۶۹۱
اقتصادنیوز: واتس‌اپ به‌طور رسمی شروع به ارائه قابلیتی کرده است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند پیام‌های صوتی خود را به‌گونه‌ای برای دیگران ارسال کنند که پس از شنیده‌شدن حذف شوند.
واتساپ جذاب‌تر شد / مدل جدید پیام‌های صوتی  + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دیجیتاتو، واتس‌اپ به‌طور رسمی شروع به ارائه قابلیتی کرده است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند پیام‌های صوتی خود را به‌گونه‌ای برای دیگران ارسال کنند که پس از شنیده‌شدن حذف شوند.

واتس‌اپ به‌طور رسمی شروع به ارائه قابلیتی کرده است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند پیام‌های صوتی خود را به‌گونه‌ای برای دیگران ارسال کنند که پس از شنیده‌شدن حذف شوند. این ویژگی که «View Once» نام دارد از سال 2021 برای عکس‌ها و ویدیوها در دسترس قرار دارد و اکنون برای پیام‌های صوتی از راه رسیده است.

ارسال پیام‌های صوتی که پس از شنیده‌شدن حذف می‌شوند در واتس‌اپ نسبتاً ساده است و برای انجام آن ابتدا باید گزینه View Once را انتخاب کنید و سپس پیام صوتی خود را بفرستید. با این ویژگی پیام شما پس از شنیده‌شدن توسط گیرنده، به‌طور خودکار حذف می‌شود. این ویژگی به‌طور بالقوه می‌تواند از حریم خصوصی کاربران در پیام‌های صوتی که موضوعات حساسی را ذکر می‌کنند، محافظت کند. به‌عنوان مثال ممکن است در شرایطی مجبور شوید که اطلاعات کارت بانکی خود را از طریق پیام‌های صوتی با دیگران به اشتراک بگذارید.

واتس اپ

واتس‌اپ کاربران را تشویق کرده تا پیام‌های خودتخریب‌شونده را فقط برای افرادی ارسال کنند که به آن‌ها اعتماد دارد، زیرا راه‌هایی برای سوءاستفاده از این ویژگی وجود دارد. به‌عنوان مثال، کاربران اندروید می‌توانند در هنگام گوش‌دادن به پیام‌های صوتی از قابلیت ضبط صفحه‌نمایش استفاده کنند و همچنین به‌راحتی می‌توان این پیام‌ها را با یک دوربین یا میکروفون اکسترنال ضبط کرد.

این ویژگی طی چند روز آینده برای کاربران سراسر جهان ارائه خواهد شد، بنابراین ممکن است کمی دیرتر برای شما در دسترس قرار بگیرد. واتس‌اپ در طول چند سال گذشته قابلیت‌های زیادی را برای کاربران ارائه کرده است. ازجمله این قابلیت‌ها می‌توان به امکان اشتراک‌گذاری عکس‌ها با فرمت اصلی و بدون فشرده‌سازی اشاره کرد که هفته گذشته معرفی شده بود. همچنین این برنامه هفته گذشته به قابلیت جدید دیگری برای قفل‌کردن چت‌های خصوصی مجهز شد.

واتساپ

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید