کشف یک جرثقیل قاچاق چند صد میلیاردی در این شهر

کدخبر: ۶۱۵۰۸۵
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف یک دستگاه جرثقیل قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در اندیمشک خبر داد.
کشف یک جرثقیل قاچاق چند صد میلیاردی در این شهر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پلیس، سردار سید محمود میرفیضی، اظهار کرد: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی پل زال هنگام کنترل محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون که در حال حمل یک دستگاه جرثقیل بود مشکوک شدند و آن را متوقف  کردند.

خبر مرتبط
جزئیات دستگیری اخلالگر ارزی 8 هزار میلیارد ریالی

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی البرز گفت: فردی با سمت مدیریت دو شرکت وارداتی به دلیل رفع تعهدات ارزی به میزان هشت هزار میلیارد ریال تحت تعقیب مرجع قضایی قرار گرفته و دستگیر شده است.

وی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی پس از انجام بررسی‌های لازم، متوجه شدند جرثقیل مورد نظر فاقد اسناد و مدارک گمرکی بوده و به صورت قاچاق بارگیری شده است و به همین منظور خودرو را توقیف کردند.

خبر مرتبط
راز عجیب ترین قتل تهران فاش شد/ قتل پسر جوان با سَم مار افعی!

اقتصادنیوز: راز یکی از عجیب‌ترین قتل‌های پایتخت که در آن پسری جوان با تزریق سم مار به قتل رسیده توسط تیم جنایی پایتخت فاش می‌شود. متهم سال‌ها قبل در سازمان آتش‌نشانی کار می‌کرده و با روش مارگیری و سم مار‌ها آشنایی کامل داشته است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان، در پایان با اشاره به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریالی این جرثقیل قاچاق بنا به نظر کارشناسان، افزود: یک متهم در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید