اسرائیل در غزه به دردسر افتاد/تانک‌های اسرائیلی محاصره شدند!

کدخبر: ۶۱۵۱۵۷
اقتصادنیوز: خبرنگار المیادین در نوار غزه گزارش داد که نیروهای مقاومت تعدادی تانک و سربازان اشغالگر را در جنوب و غرب منطقه الفالوجا در شمال نوار غزه محاصره کردند.
اسرائیل در غزه به دردسر افتاد/تانک‌های اسرائیلی محاصره شدند!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، به موازاتی که اشغالگران به جنایات خود در غزه ادامه می‌دهند مقاومت فلسطین نیز همچنان به رویارویی با نیروهای اسرائیل که در تلاش برای نفوذ به جبهه‌های مختلف جنگی در نوار غزه هستند، ادامه می‌دهد و خسارات سنگینی به خودروها و افراد ارتش وارد می‌کند.

خبر مرتبط
صحنه‌های دردناک از صف مردم غزه برای آب آشامیدنی+فیلم

اقتصادنیوز: در این خبر فیلمی دردناک از صف مردم غزه برای دریافت آشامیدنی را مشاهده می‌کنید.

خبرنگار المیادین در نوار غزه تاکید کرد که مقاومت فلسطین توانست با نیروهای اشغالگر که در تلاش برای نفوذ به مناطق مختلف هستند توازن وحشت ایجاد کند.

خبر مرتبط
مخالف حداکثری مردم آمریکا با سیاستهای بایدن در جنگ غزه

نظرسنجی شبکه خبری سی.بی.اس آمریکا نشان می‌دهد که بیش از 60 درصد آمریکایی‌ها مخالف سیاستهای بایدن در جنگ غزه‌اند.

این خبرنگار به نقل از منابع میدانی گزارش داد که درگیری‌های شدیدی در محله القصاصیب در جبالیا رخ داده به طوریکه نیروهای مقاومت تعدادی تانک و سربازان اشغالگر را در جنوب و غرب منطقه الفالوجا در شمال نوار غزه محاصره کردند.

وی همچنین گزارش داد که درگیری بین مقاومت و نیروهای اشغالگر در اطراف اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه، محله شیخ رضوان در شمال شهر غزه و نزدیکی مقر جدید صدور مجوز در خان یونس در جنوب در جریان است و خان یونس زیر حملات سنگین هوایی و توپخانه‌ای قرار دارد.

اشغالگران از کشته شدن ۴ سرباز در جنگ خود در غزه خبر دادند

ارتش اسرائیل از کشته شدن چهار سرباز از جمله دو افسر در نبردهای جاری در نوار غزه خبر داد.

سخنگوی ارتش اسرائیل بامداد دوشنبه از کشته شدن چهار افسر و سرباز در جریان نبردهای زمینی در نوار غزه و زخمی شدن یک سرباز ذخیره گردان ۸۱۱۱ تیپ پنجم خبر داد.

62837183

درباره حملات اسرائیلی‌ها رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که جنگنده‌ها و توپخانه‌های اسرائیل به طور مستمر مناطق مختلفی را در خان یونس در جنوب نوار غزه بمباران می‌کنند. وائل الدحدود، خبرنگار الجزیره، پیشتر گفته بود که مناطق شرقی خان یونس شاهد درگیری‌های شدید بین مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر است.

همچنین خبرنگار الجزیره گفت: در بمباران خانه‌ای توسط اسرائیل در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه تعدادی شهید و مجروح شدند.

همچنین ویدئوی ویژه‌ای از شبکه الجزیره پخش شده که نشان می‌دهد که کودکان پس از مجروح شدن بر اثر بمباران مداوم استان مرکزی نوار غزه توسط اسرائیل در داخل بیمارستان شهدای الاقصی ناله و فریاد می‌کنند.

توپخانه اشغالگر از ساعاتی پیش به گلوله باران مناطق شرقی استان مرکزی نوار غزه ادامه داده‌است.

62837182

بامداد روز دوشنبه در پی بمباران خانه‌هایی در رفح و نصیرات توسط جنگنده‌های اسرائیلی ۱۱ فلسطینی شهید و ده‌ها تن زخمی شدند. در بمباران اسرائیل که خانه‌ای در اردوگاه نصیرات در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد، پنج تن شهید شدند که دو نفرشان کودک هستند. همچنین در نتیجه بمباران آپارتمان مسکونی در غرب رفح در جنوب نوار غزه شش تن شهید شدند. از طرفی دیگر، شمال اردوگاه نصیرات و شرق اردوگاه البریج نیز از حملات بی‌نصیب نماندند. همچنین درگیری شدید، از جمله انفجار، بین افراد مسلح مقاومت و نیروهای اشغالگر در منطقه المغراقه، شمال النصیرات، در مرکز نوار غزه رخ داد.

این در حالی است که آژیرهای خطر در غلاف پس از حدود ۱۳ ساعت مجددا به صدا درآمدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی