حمله سنگین حزب‌الله لبنان به الجلیل غربی/چند سرباز اسرائیلی مجروح شدند؟

کدخبر: ۶۱۵۱۷۹
اقتصادنیوز: برخی از رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که در عملیاتی که حزب‌الله لبنان در الجلیل غربی شش سرباز ارتش اسرائیل زخمی شدند.
حمله سنگین حزب‌الله لبنان به الجلیل غربی/چند سرباز اسرائیلی مجروح شدند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رسانه‌های اسرائیل اعلام کردند، در عملیاتی که حزب‌الله لبنان با پهپادهای انفجاری در الجلیل غربی انجام دادند، شش سرباز ارتش اسرائیل زخمی شدند.

خبر مرتبط
واکنش امیرعبداللهیان به وتوی قطعنامه آتش‌بس غزه/دفاع از حقوق بشر از سوی دولتمردان آمریکا، دروغی بیش نیست

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه کشور در واکنش به وتوی قطعنامه توقف جنگ علیه غیرنظامیان فلسطینی نوشت: دفاع از حقوق بشر و زنان از سوی دولتمردان آمریکا، دروغی بیش نیست.

کمی قبل از این، رسانه‌های اسرائیل گزارش دادند که صدای آژیرهای خطر در داخل شهرک «کلیل» در الجلیل علیا شنیده شد.

خبر مرتبط
واکنش شدید ایران به برهنه کردن اسرای فلسطینی توسط اسرائیل

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه اقدام نظامیان اسرائیل در برهنه کردن اسیران فلسطینی نوشت: ماهیت ضدانسانی و نژادپرستانه رژیم اسرائیل را "عریان تر" از همیشه برای جهانیان به تصویر کشید

مقاومت اسلامی لبنان نیز یکشنبه اعلام کرد که طی یک ساعت پنج عملیات را علیه برخی اهداف دشمن اسرائیلی در مرزهای جنوبی لبنان با فلسطین اشغالی انجام داد.

به گزارش شبکه خبری المیادین، مقاومت لبنان در بیانیه‌ای تایید کرد که دو پایگاه «زبدین» و «رویسات العلم» واقع در ارتفاعات کفرشوبا و منطقه اشغالی مزارع شبعا را با موشک‌های «برکان» هدف قرار داد و این دو پایگاه دشمن هدف مستقیم موشک‌های حزب‌الله قرار گرفتند.

در ادامه این بیانیه نیز آمده‌است، نیروهای مقاومت پایگاه «برکه ریشا» را هم با همین موشک‌های برکان به شکل مستقیم هدف قرار دادند.

همچنین مقاومت لبنان اعلام کرد که نیروهایش یک محل تجمع سربازان ارتش اسرائیل در قلعه هونین واقع در روستای اشغالی هونین لبنان را با تسلیحات مناسب هدف قرار دادند.

علاوه بر این، رزمندگان مقاومت یکی از استحکامات دشمن در پایگاه «العباد» را که سربازان ارتش اسرائیل در آن پناه گرفته بودند، منهدم کردند که قطعا طی آن تعدادی از نیروهای دشمن کشته و زخمی شدند.

مقاومت لبنان در راستای حمایت از مردم فلسطین در نوار غزه به عملیات‌های خود در طول مرزهای جنوبی این کشور با فلسطین اشغالی و هدف قرار دادن پایگاه‌های ارتش دشمن صهیونیستی، نقاط تجمع آنها و نیز خودروهای زرهی‌شان ادامه می‌دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید