خبر بد آمریکا برای زلنسکی/حملات روسیه علیه اوکراین افزایش می‌یابد؟

کدخبر: ۶۱۵۴۰۴
اقتصادنیوز: آمریکا پیش بینی می‌کند که همزمان با نزدیک شدن فصل زمستان حملات موشکی و پهپادی از سوی روسیه علیه اوکراین افزایش می‌یابد.
خبر بد آمریکا برای زلنسکی/حملات روسیه علیه اوکراین افزایش می‌یابد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با نزدیک شدن فصل زمستان، ما شاهد افزایش حملات موشکی و پهپادی از سوی روسیه علیه زیرساخت‌های مدنی در اوکراین هستیم.

خبر مرتبط
رئیس جمهوری اوکراین: همه جهان جنگ در اوکراین را رصد می‌کنند

رئیس جمهور اوکراین بر حمایت آمریکا از این کشور در جریان جنگ با روسیه تاکید کرد.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، کربی با اشاره به دیدار امروز (سه‌شنبه) بین جو بایدن و ولودیمیر زلنسکی، روسای جمهوری آمریکا و اوکراین گفت، سفر زلنسکی فرصتی برای بایدن است تا درباره اوضاع در جبهه جنگ اوکراین بیشتر مطلع شود. همچنین شانسی برای بایدن خواهد بود تا بار دیگر بر حمایت مداوم آمریکا به ویژه در این برهه سخت به اوکراین تاکید کند.

خبر مرتبط
دست رد رئیس‌جمهور برزیل به سینه «زلنسکی»

اقتصادنیوز: رئیس جمهور برزیل درخواست ملاقات زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین را نپذیرفت.

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در ادامه خاطرنشان کرد، ایالات متحده انتظار دارد که حملات روسیه ادامه داشته باشد به ویژه علیه زیرساخت‌های انرژی اوکراین و نیروهای روسی به حملات خود در سمت شرق نیز علیه اوکراینی‌ها ادامه خواهند داد.

نشست امروز در میانه مذاکرات در جریان بین دموکرات‌ها و جمهوری خواهان بر سر درخواست تامین کمک‌های مالی به رژیم صهیونیستی و اوکراین انجام می‌شود.

جان کربی همچنین ادامه داد، بایدن به روشن کردن ادعای خود در مورد اینکه چرا بودجه اضافی برای اوکراین و رژیم صهیونیستی برای منافع امنیت ملی آمریکا در حال حاضر حیاتی است، ادامه خواهد داد و خواستار سازش برای هدف دستیابی به این مساله درباره امنیت ملی خواهد شد.

سفر امروز زلنسکی به آمریکا سومین سفر وی به این کشور از زمان حمله روسیه در فوریه گذشته میلادی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید