تغییر چهره مازیار لرستانی با استفاده از هوش مصنوعی

کدخبر: ۶۱۵۵۷۳
اقتصادنیوز : عکس های زیادی از مازیار لرستانی در فضای مجازی دست به دست می شود اما عکسهای جدید که از این بازیگر منتشر شده بسیار عجیب و غیرقابل باور است.
تغییر چهره مازیار لرستانی با استفاده از هوش مصنوعی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک،عکس های زیادی از مازیار لرستانی در فضای مجازی با ریش و سیبیل مردانه وجود دارد اما به تازگی عکس های متفاوتی در صفحه رسمی او در چندین شکل و ظاهر متفاوت منتشر شده که هنر هوش مصنوعی است و این تکنولوژی، مازیار لرستانی را با استایل و شمایل متفاوتی نشان میدهد؛ هر کدام از این تصاویر او را در یک گوشه از دنیا نشان میدهد که جالب ترین آنها، عکسی است که مازیار لرستانی را در اروپا و مقابل کولوسئوم، یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری رم، نشان میدهد برای همین میتوان گفت مازیار لرستانی(شهره لرستانی سابق) اگر یک اروپایی بود، چنین ظاهری داشت.

STu5AHRG0Jtq

مازیار لرستانی با انتشار این دست تصاویر در صفحه رسمی خود نوشت:

این ها منم..

خواهر زاده عزیزم از سوی دیگر جهان چهره مرا به هوش مصنوعی سپرده و نقش های پنهان مرا بیرون کشیده..

 

wwZmUOG6rhlw

مختصر بیوگرافی مازیار لرستانی 

مازیار لرستانی متولد 31 خرداد 1345است. نام سابق او «شهره صالحی لرستانی» بوده که می گوید وقتی مدرسه رفتم به تقلید از چارلی چاپلین نامم را کوتاه کردم، این بازیگر اصالتا لر می باشد،پدرش قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است و یک خواهر و یک برادر دارد.

او فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر و فوق لیسانس فیلمنامه نویسی سینما می باشد که فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و 17 نمایش را به کارگردانی خود بروی صحنه برد سپس خود نیز کم کم وارد بازی شد و در سال 1365 با سریال «اُغُر بخیر» اولین بار وارد قاب تلویزیون و با فیلم «نیاز» وارد سینما شد. او تا کنون در فیلم های مختلفی مانند امام علی (ع)، مختارنامه، کلاه پهلوی، سه در چهار، خوشنام، زیر خاکی، زیر درخت هلو، اخراجی‌ها و... بازی و آثاری چون عمه ماه منیر، بی بی خاتون، باور آرامش، تولد جنجالی و... را کارگردانی کرده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید