رصدی بر بازار موبایل

افشای اطلاعات تازه‌ از جدیدترین پرچم‌دار هواوی

کدخبر: ۶۱۵۷۴۹
اقتصادنیوز: اطلاعات تازه‌ای از هواوی نوا ۱۲ اولترا، پرچمدار سری نوا ۱۲، دردسترس قرار گرفته است.
افشای اطلاعات تازه‌ از جدیدترین پرچم‌دار هواوی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از زومیت، درحالی‌که تا رونمایی سری هیجان‌انگیز هواوی نوا ۱۲ زمان زیادی باقی نمانده، اطلاعات تازه‌ای از پرچمدار این خانواده دردسترس قرار گرفته است.

خبر مرتبط
بهترین گوشی‌های 14 تا 17 میلیونی در بازار

اقتصادنیوز: خرید بهترین میانرده‌های بازار موبایل چیزی بین ۱۴ تا ۱۷ میلیون هزینه دارد.

درحال‌حاضر، هواوی گوشی‌های زیادی در دست ساخت دارد که پرچمداران هواوی P70 و سری نوا ۱۲ از مورد‌انتظارترین آن‌ها به‌شمار می‌روند. این گوشی‌ها قرار است به‌زودی از راه برسند.

خبر مرتبط
تا اسفند گوشی سامسونگ نخرید

اقتصادنیوز: گلکسی A15 که قرار است جانشین A14 باشد، رسما معرفی شد و حالا طبق روال سال‌های گذشته می‌توانیم در ماه مارس یعنی اسفند خودمان منتظر گوشی اقتصادی جدید سامسونگ باشیم.

تاکنون، شایعات زیادی درباره سری نوا ۱۲ شنیده‌ایم؛ اما اخیراً حساب کاربری Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو اطلاعات گوشی نوا ۱۲ اولترا را فاش کرده است که مشخصات مهم این پرچمدار را برایمان روشن‌تر می‌کند.

به‌گفته‌ی افشاگر، گوشی Nova 12 Ultra از صفحه‌نمایش اولد با دو بریدگی کوچک برای دوربین‌های جلو بهره می‌برد. دوربین‌های قسمت جلو این گوشی شامل حسگر ۶۰ مگاپیکسلی و دوربینی با قابلیت زوم دو‌برابری است.

در قسمت پشت گوشی که بدنه‌ای از جنس سرامیک و شیشه دارد، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر بزرگ ۱/۱٫۵۵ اینچی و دیافراگم متغیر قرار دارد.

گوشی میان رده نوا ۱۲ اولترا به تراشه‌ی Kirin 9000 مجهز شده است؛ همان پردازنده‌ای که در دل پرچمداران سری میت ۶۰ هواوی نیز یافت می‌شد. ظاهراً این گوشی از ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه نیز پشتیبانی می‌کند که اتصال گوشی به اینترنت را حتی در مناطق دورافتاده تضمین می‌کند.

هنوز از جزئیات مربوط به رم و فضای ذخیره‌سازی گوشی یادشده اطلاعاتی در دست نیست. برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که هواوی نوا ۱۲ اولترا از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود گوشی نوا ۱۲ اولترا مدل برتر خانواده‌ی نوا ۱۲ باشد و سایر گوشی‌های این سری شامل نوا ۱۲، نوا ۱۲ پرو و نوا ۱۲ لایت خواهد بود.

اگرچه هنوز از تاریخ دقیق عرضه و قیمت گوشی هواوی نوا ۱۲ اولترا مطلع نشده‌ایم، به‌نظر می‌رسد این سری در ماه جاری میلادی دردسترس خریداران قرار می‌گیرد. شاید قیمت گوشی های جدید هواوی بیشتر از نسل قبل باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید