واکنش حماس به تحریم‌های آمریکا و انگلیس/همدست اسرائیل هستند

کدخبر: ۶۱۵۷۷۴
اقتصادنیوز: حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که تحریم‌های آمریکا و اسرائیل علیه این جنبش را در چارچوب تبانی با اسرائیل در تجاوز خود به ملت فلسطین می‌داند.
واکنش حماس به تحریم‌های آمریکا و انگلیس/همدست اسرائیل هستند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد، بیانیه دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و دولت انگلیس را درباره تحریم شخصیت‌ها و کادرهای برجسته این جنبش به شدت محکوم می‌کند و این اقدام را در چارچوب تبانی دولت‌های آمریکا و انگلیس با اسرائیل در تجاوز خود به ملت فلسطین می‌داند.

خبر مرتبط
کاخ سفید تکذیب کرد/تاکنون مهمات فسفر سفید به اسرائیل منتقل نکرده‌ایم!

اقتصادنیوز: هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا گفت: آمریکا از زمان تشدید درگیری‌های فلسطین و اسرائیل در ۷ اکتبر، مهمات حاوی فسفر سفید را به تل آویو منتقل نکرده است

به نقل از روسیا الیوم، در این بیانیه آمده است، این تصمیم ناعادلانه مبتنی بر ادعاهای واهی و تحریکات اسرائیل، جنبش حماس را از ادامه انجام وظیفه خود در دفاع از حقوق مشروع ملی مردم فلسطین منصرف نخواهد کرد.

خبر مرتبط
حماس اسرائیل را نقره داغ کرد/حمله سنگین گردان‌های قسام به یک شهرک اسرائیلی

اقتصادنیوز: گردان‌های قسام اطلاع داد که در واکنش به حمله‌های اسرائیل به غیرنظامیان فلسطینی شهرک اسرائیلی «اشدود» را موشک‌باران کرده است.

جنبش حماس در بیانیه خود از دولت آمریکا و دولت انگلیس خواست بار دیگر در سیاست‌های تهاجمی خود در قبال مردم فلسطین تجدید نظر کنند و از سیاست شرم‌آور خود در جانبداری از اسرائیل که هولناک‌ترین جنایات را علیه ملت فلسطین، سرزمین و مقدسات اسلامی و مسیحی آن مرتکب می‌شود، دست بکشند.

پیشتر دولت انگلیس اعلام کرد که به همراه آمریکا تحریم‌هایی علیه رهبران و حامیان دو جنبش حماس و جهاد اسلامی وضع کرده است.

دولت انگلیس مدعی شده هدف از این تحریم‌های هماهنگ شده، «منزوی کردن جنبش حماس از طریق بلوکه کردن اموال و ممنوعیت سفر است».

آمریکا و انگلیس که از آغاز تجاوزات اسرائیل به غیرنظامیان در نوار غزه از ارائه هیچ کمکی به رژیم کودک‌کُش دریغ نکرده‌اند، پیش از این در اقدامی تحریم‌هایی را علیه رهبران ارشد جنبش حماس به عنوان نوک پیکان مقاومت فلسطین وضع کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید