گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان و وزیر خارجه برزیل درباره اوضاع غزه

کدخبر: ۶۱۵۸۷۷
اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه در گفت‌وگوی تلفنی با همتای برزیلی درباره اوضاع غزه و ضرورت تلاش برای توقف جنایات صهیونیست‌ها و حفاظت از غیرنظامیان به رایزنی پرداخت.
گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان و وزیر خارجه برزیل درباره اوضاع غزه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که در ژنو حضور دارد امروز (پنجشنه) با همتای برزیلی خود تلفنی گفت وگو کرد.

در تبادل نظر تلفنی امیرعبداللهیان با مائورو وییرا، وزیر امور خارجه برزیل دو وزیر خارحه ضمن ابلاغ مراتب سلام روسای جمهور دو کشور، درباره مناسبات دوجانبه و آخرین تحولات فلسطین و منطقه بحث و تبادل نظر کردند.

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدراتیو برزیل در این گفتگوی تلفنی بر ادامه رایزنی‌ها  برای  کمک به توقف کشتارها و محافظت از غیرنظامیان در غزه تاکید کردند.

به گزارش فارس، امیرعبداللهیان مه برای شرکت در دومین نشست مجمع پناهندگان سلزمان ملل در ژنو حضور دارد ضمن شرکت در این نشست و سخنرانی و پرداختن به اوضاع غزه و هشدار نسبت به کوچ اجباری ساکنان غزه و کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی، با برخی از همتایان و مقامات حاضر در ژنو دیدار و درباره پضعیت حاری در فلسطین و ضرورت توقف جنایات صهیونیست‌ها  تأکید کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید