پیشگویی‌ عجیب نوستراداموس برای سال ۲۰۲۴

کدخبر: ۶۱۶۴۱۶
اقتصادنیوز: به‌رغم اینکه برخی به‌اشتباه معتقد بودند نوستراداموس در کتابش آخرالزمان را در سال ۱۹۹۹ پیش‌بینی کرده بود، پیشگویی‌هایش ادامه داشت. اما ببینیم این منجم قرن شانزدهمی برای سال ۲۰۲۴ چه وقایعی را پیش‌بینی کرده است.
پیشگویی‌ عجیب نوستراداموس برای سال ۲۰۲۴

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تابناک باتو،  نوستراداموس، منجم فرانسوی قرن شانزدهم، چند پیشگویی نگران‌کننده هم برای سال ۲۰۲۴ دارد. به گزارش نیویورک پست، در کتاب «پیشگویی‌ها» که در سال ۱۵۵۵ منتشر شد، آمده است سال ۲۰۲۴ با ادامه کشمکش‌های جهانی، از جمله جنگ دریایی، هرج‌و‌مرج سلطنتی و فاجعه بشری همراه است. 

به گزارش نیویورک پست، در کتاب «پیشگویی‌ها» که در سال ۱۵۵۵ منتشر شد، آمده است سال ۲۰۲۴ با ادامه کشمکش‌های جهانی، از جمله جنگ دریایی، هرج‌و‌مرج سلطنتی و فاجعه بشری همراه است.

پیش‌بینی او از آینده در قالب ۹۴۲ شعر است که رباعی نامیده می‌شوند و در حالی که نوشته‌هایش تا حدی گنگ است، برخی وقایع از جمله به قدرت رسیدن آدولف هیتلر، ترور جان اف. کندی، حملات ۱۱ سپتامبر، و همه‌گیری کرونا را پیش‌بینی کرده بود.

به‌رغم اینکه برخی به‌اشتباه معتقد بودند نوستراداموس در کتابش آخرالزمان را در سال ۱۹۹۹ پیش‌بینی کرده بود، پیشگویی‌هایش ادامه داشت. ببینیم این منجم قرن شانزدهمی برای سال ۲۰۲۴ چه وقایعی را پیش‌بینی کرده است:

چین وارد جنگ می‌شود

نوستراداموس «جنگ و نبرد دریایی» را پیش‌بینی کرده و گفته است که «دشمنی سرخ از بیم زرد خواهد شد، و اقیانوس بزرگ را در وحشت فرو می‌برد.»

برخی تصور می‌کنند که منظور از «دشمن سرخ» ممکن است چین و پرچم سرخش باشد.

«نبرد دریایی» ممکن است به تنش‌ها میان چین و تایوان اشاره داشته باشد. پکن بزرگ‌ترین نیروی دریایی جهان را دارد.

فاجعه اقلیمی

در سال‌های اخیر، با افزایش خشکسالی، آتش‌سوزی و دمای بی‌سابقه، بحران اقلیمی مشهودتر شده است.

نوستراداموس پیش‌بینی می‌کند که وضعیت بدتر خواهد شد. او نوشته است: «زمین خشک تفتیده‌تر خواهد شد، و سیل‌های عظیم به راه خواهد افتاد.»

او علاوه بر این پیشگویی کرده است که جهان با رویدادهای آب‌و‌هوایی شدید و گرسنگی مواجه خواهد شد، و نوشته است: «قحطی بسیار بزرگ با موجی طاعون‌آور.»

شاهزاده هری پادشاه می‌شود

در یکی از متن‌ها در کتاب بلندش آمده است «پادشاه جزیره‌ها به زور بیرون رانده می‌شود». برخی تصور می‌کنند که اشاره نوستراداموس به شاه چارلز سوم است. متن دیگری که ظاهرا درباره چارلز است می‌گوید «اندکی بعد [از یک جنگ فاجعه‌بار] شاه جدیدی مسح می‌شود که تا مدتی طولانی، زمین را آرام خواهد کرد».

تحلیل ماریو ردینگ، نویسنده بریتانیایی و مفسر متن‌های نوستراداموس، که پیش‌تر گفته بود ممکن است نوسترداموس مرگ ملکه الیزابت دوم را پیش‌بینی کرده باشد، این است که شاه چارلز سوم به‌دلیل «حملات مداوم به خودش و همسر دومش»، کناره‌گیری خواهد کرد و به‌جای ویلیام، هری جای او را خواهد گرفت.

پیشگویی‌هایی نوستراداموس برای سال ۲۰۲۴؛ جنگ‌های بیشتر و قحطی

پاپ جدید

بنا بر پیشگویی این منجم، جانشین پاپ فرانسیس به‌زودی در واتیکان جلوس خواهد کرد.

او نوشته است: «با مرگ یک پاپ اعظم بسیار سالخورده، یک رومی با سن خوب برگزیده خواهد شد.»

پاپ فرانسیس که چند روز بیشتر با تولد ۸۷ سالگی‌اش فاصله ندارد، اخیرا دچار کسالت و بیماری شده بود.

پاپ به‌دلیل التهاب ریه و مشکلات تنفسی ناشی از آنفلوانزا، در نشست اقلیمی سازمان ملل شرکت نکرد.

در حالی که برخی از پیش‌بینی‌های نوستراداموس غم‌انگیز به نظر می‌رسد، نترسید، چند هفته بیشتر به سال جدید باقی نمانده است اما ترسناک‌ترین پیشگویی‌هایش برای سال ۲۰۲۳ هنوز تحقق پیدا نکرده است.

نوستراداموس برای امسال ظهور دجال و جنگ جهانی سوم را پیش‌بینی کرده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید