ادامه حملات اسرائیل در چند محور کرانه باختری

کدخبر: ۶۱۶۴۳۶
اقتصادنیوز: نظامیان اسرائیل طی بامداد امروز به شهر دورا واقع در جنوب الخلیل و منطقه حبله در جنوب قلقیلیه یورش بردند.
ادامه حملات اسرائیل در چند محور کرانه باختری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، نظامیان اشغالگر طی بامداد امروز مانند روزهای گذشته به شهرها و منطقه‌های مختلف کرانه باختری حمله کردند. این اشغالگران به شهر دورا واقع در جنوب الخلیل و منطقه حبله در جنوب قلقیلیه یورش بردند.

خبر مرتبط
خسارت سنگین حمله زمینی به غزه برای اسرائیل/یورش سربازان اسرائیل به بیمارستان العوده

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت بهداشت غزه شامگاه یکشنبه گفت: نیروهای اسرائیل پس از روزها محاصره و بمباران به بیمارستان العوده یورش بردند.

طبق گزارش فلسطین الیوم، هلال احمر فلسطین اعلام کرد که یک جوان فلسطینی در جریان یورش نظامیان اشغالگر به روستای باقه الحطب واقع در شرق شهر قلقیلیه در شمال کرانه باختری زخمی شد.

خبر مرتبط
آخرین خبر از مذاکرات آتش‌بس میان حماس و اسرائیل

اقتصادنیوز: رژیم صهیونیستی و جنبش حماس از تمدید آتش‌بس و آزادی اسرا استقبال می کنند اما اختلافاتی درباره چگونگی اجرای آن برجاست.

تلویزیون فلسطین نیز خبر داد که نظامیان اسرائیل به اردوگاه الدهیشه واقع در شهر بیت لحم حمله کردند. منطقه شویکه واقع در طولکرم نیز شاهد یورش این نظامیان اشغالگر بوده است.

گزارش‌های رسانه‌ای از حمله ارتش رژیم اسرائیلی به بیت امر واقع در شمال الخلیل حکایت دارد. اردوگاه‌های العزه و عایده واقع در بیت لحم نیز از یورش این اشغالگران در امان نمانده اند.

نیروهای مقاومت فلسطین نیز تلاش کردند با شلیک گسترده به سمت نظامیان اشغالگر مانع پیشروی آن‌ها در منطقه عقابا واقع در شمال طوباس شوند.

همچنین در یورش نظامیان اسرائیل به شهر اریحا یک جوان فلسطینی دیگر به ضرب گلوله این اشغالگران زخمی شد.

ساعتی قبل نیز شبکه الجزیره گزارش داد که عناصر اسرائیل از چند جبهه به شهر نابلس یورش بردند. این نیروها به یک ساختمان مسکونی در نزدیکی دانشگاه النجاح در نابلس حمله کردند.

یورش اشغالگران به نابلس خیلی زود با واکنش نیروهای فلسطینی روبرو شد و عناصر اشغالگر در مجاورت میدان شهدا در مرکز نابلس با بمب‌های قدرتمند هدف قرار گرفتند.

نیروهای مقاومت همچنین خودروهای اشغالگران را که به نابلس یورش بردند در خیابان فلسطین و میدان شهدا هدف قرار دادند.

گردان‌های شهدای الاقصی نیز این درگیری را تأیید کرد و گفت که مجاهدان ما نیروهای اشغالگر را در چند منطقه از شهر نابلس هدف قرار دادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید