طعنه تند وزیر نفت به گروه هکری «گنجشک پرنده»/ آن پر عقاب سال ۵۷ ریخت، چه برسد به گنجشک!

کدخبر: ۶۱۶۸۹۳
اقتصادنیوز: جواد اوجی وزیر نفت درباره حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت گفت: صبح دوشنبه حدود ساعت ۹ عملیات سوخت‌رسانی تعدادی از جایگاه‌ها در سراسر کشور متوقف شد و به محض وقوع رخداد، ستاد بحران را تشکیل دادیم.
طعنه تند وزیر نفت به گروه هکری «گنجشک پرنده»/ آن پر عقاب سال ۵۷ ریخت، چه برسد به گنجشک!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، وزیر نفت درباره حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت با بیان اینکه  با کار جهادی و تجارب از گذشته، بیش از ۲۲ هزار نفر را بسیج کردیم، گفت: از عصر دوشنبه در حدود ۸۸ درصد از جایگاه‌ها، عملیات سوخت‌رسانی با کارت سوخت انجام می‌گیرد.

جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت گفت: صبح دوشنبه حدود ساعت ۹ عملیات سوخت‌رسانی تعدادی از جایگاه‌ها در سراسر کشور متوقف شد و به محض وقوع رخداد، ستاد بحران را تشکیل دادیم.

وی با بیان اینکه  با کار جهادی و تجارب از گذشته، بیش از 22 هزار نفر را بسیج کردیم، خاطرنشان کرد: در ساعات اولیه این توطئه را خنثی کردیم و الحمدلله عملیات سوخت‌رسانی در جایگاه‌ها را به‌صورت دستی برقرار کردیم و از عصر دوشنبه در حدود 88 درصد از جایگاه‌ها، عملیات سوخت‌رسانی با کارت سوخت انجام می‌گیرد.

وزیر نفت گفت: توطئه‌گران برنامه داشتند که با این کار مردم را عصبانی کنند ولی با تدبیر و سرعت عمل ما، شاید برخی از مردم متوجه این اتفاق نشدند. 

اوجی عنوان کرد: گویا اسم این عملیات چیزی موسوم به «گنجشک» بوده ولی نمی‌دانند اینجا ایران است و آن پر عقاب سال 1357 ریخت، چه برسد به گنجشک.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید