امنیت به تئاتر شهر بازمی‌گردد!

کدخبر: ۶۱۷۵۵۲
اقتصادنیوز: شنبه ۲ دی ماه ۱۴۰۲ کلنگ‌ حریم مجموعه تئاترشهر با حضور هنرمندانی چون داریوش ارجمند، ایرج راد، کاظم هژیرآزاد، خسرو احمدی، رضا بنفشه‌خواه و اسماعیل خلج زده شد.
امنیت به تئاتر شهر بازمی‌گردد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  فارس، سازه نیم قرنی تئاتر شهر که روزی محل رفت  و آمد چهره‌های نام اشنای هنر این کشور از جمله زنده‌یاد سمندریان بود این روزها به دلایل متعددی مهجور مانده است.

خبر مرتبط
خصوصی سازی تئاتر شهر

اقتصادنیوز :چند سالی است که بخشی از هنرمندان درخواست حصار‌کشی اطراف تئاتر شهر به بهانه حفاظت از این بنای میراثی را دارند.

 شنبه ۲ دی ماه ۱۴۰۲ کلنگ‌ حریم مجموعه تئاترشهر با حضور هنرمندانی چون داریوش ارجمند، ایرج راد، کاظم هژیرآزاد، خسرو احمدی، رضا بنفشه‌خواه و اسماعیل خلج زده شد.

 یکی از رسانه ها نوشته بود که حیاط تئاتر شهر دیوار داشت اما در دوره مدیریت غلامحسین کرباسچی شهردار وقت تهران در دهه هفتاد این دیوار به صورت کامل تخریب شد. 

مشکلات حریم تئاتر شهر محدود به این موارد محدود نمی‌شود، حضور کارتن‌خواب‌ها، دستفروشان و جگرکی‌ها، نبود پارکینگ و خطر از بین رفتن ساختمان محوطه تئاتر شهر مشکلات اساسی است که گریبان این ساختمان هنری پایتخت را گرفته است.

در حالی کارشناس میراث حمید نظری می‌گوید قرار است «دیواری دور این بنای تاریخی کشیده شود» که شهردار منطقه ۱۱ موسوی به خبرنگار فارس می‌گوید  یک حصار به عنوان سازه در اطراف تئاتر شهر ایجاد می شود که کاملا نمای این بنا از بیرون مشخص است و «دیوارکشی صحت ندارد.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید