حرفهای تازه یکتا ناصر درباره بازیگران فیلمهای همسر سابقش

کدخبر: ۶۱۷۵۷۹
یکتا ناصر که این روزها با ماجرای جدایی اش از منوچهر هادی مورد بحث قرار گرفته است صحبت های تازه ای راجع به زندگی اش با منوچهر هادی کرد.
حرفهای تازه یکتا ناصر درباره بازیگران فیلمهای همسر سابقش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، یکتا ناصر بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون ایران که این روزها با انتشار جدایی اش از منوچهر هادی و حضوردو نفره در جشن تولد دخترشان در صدر اخبار و سوژه ها قرار دارد، در جدیدترین مصاحبه خود حرف های تازه ای در مورد بازی در فیلم های همسر سابقش زد و بار دیگر زندگی خصوصی او زیر ذره بین طرفدارانش قرار گرفت. 

یکتا ناصر بازیگر نقش زری در سریال نیسان آبی 2 در ویدئویی که به تازگی از وی در فضای مجازی منتشر شده است به حواشی درمورد اثرگذاری اش در انتخاب بازیگر در فیلم های منوچهر هادی می گوید:

سالها شنیده بودم که می گفتن تو اجازه ندادی که آقای هادی با ما کار کنه، حالا چه بیشتر خانم ها، در صورتی که نه تنها این نبود.

خیلی وقت ها اتفاقا مثلا یه آدمی رو دوست نداشتم باهاش کار کنم به هر دلیلی و فکر می کردم بازیگر خوبی نیست که اسمشون پیش اسم من بیاد، حتما (منوچهر هادی) پای حرفشون می ایستادن و برای من هم اتفاقا خوب بود و احساس می کردم ما تونستیم این همکاری رو داشته باشیم.

مثلا حتی سریال دل، نقشی که خانم ساره بیات بازی کرد، در واقع نقش اول ایشون بود اما نقش من فراز و فرود زیادی داشت و نقشی که خانم بیات بازی کرد، نقش سختی نبود چون خیلی چیزی نداشت، من هیچ وقت نگفتم این نقش رو بده من بیشتر و....

مثلا نیسان آبی رو فیلمنامه اولیش برام بامزه بود اما بازیم رو دوست نداشتم.

یکتا ناصربازیگر سینما و تلویزیون متولد 12 آبان 1357 در تهران است. پدر یکتا ناصر افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرایشان خانه دار است، یک برادر کوچکتر و یک خواهر بزرگتر از خود بنام نیکیتا دارد که عکاس می باشد. یکتا ناصر و منوچهر هادی 20 اسفند 1394 زندگی مشترکشان را آغاز کردند و یکسال بعد از ازدواجشان در 22 آذرماه سال 95 صاحب دختری به نام سوفیا شدند،این زوج سال پیش از یکدیگر جدا شده اند.

یکتا ناصر بازیگری در سینما را از سال 1380 آغاز کرد و در فیلم هایی چون حدود هشت صبح، آینه بغل، من سالوادور نیستم، شب طلایی، رحمان 1400، کاگر ساده نیازمندیم، نیسان آبی، عاشقانه و... به ایفای نقش پرداخته است. منوچهر هادی کارگردان و بازیگر نیز ساخت فیلم و سریال هایی چون خداحافظ بچه، دلدادگان، عاشقانه، دل، گیسو، رحمان 1400، آینه بغل، من سالوادور نیستم، کارگر ساده نیازمندیم، یکی میخواد باهات حرف بزنه و... را در کارنامه هنری اش دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۰ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید