مژده لواسانی گردوخاک کرد

کدخبر: ۶۱۷۶۷۶
اقتصادنیوز: مژده لواسانی در واکنش به انتقاد‌ها به عضویتش در کمیسیون تنظیم مقررات وزارت بهداشت، در بیانیه‌ای اعلام کرد عضویت در شوراى حقوقى وزارت بهداشت اساساً هیچ ربطی به وکالت ندارد و دعاوی حقوقی و پیگیری قضایی در دستور کار آن نیست که نیازمند تخصص وکالت باشد.
مژده لواسانی گردوخاک کرد

به گزارش اقتصادنیوز، چند روز پیش مژده لواسانی، مجری صداوسیما در صفحه شخصی خود، از عضویتش در کمیسیون تنظیم مقررات وزارت بهداشت خبر داد و برخی رسانه‌ها با توجه به اینکه لواسانی در حال حاضر کارآموز مرکز وکلای قوه قضائیه است، به این انتصاب انتقاد کردند. مژده لواسانی نیز در واکنش به این نقدها، جوابیه‌ای منتشر کرد.

در پی انتشار این خبر، او جوابیه‌ای برای خبرگزاری انتخاب ارسال کرد که متن آن در زیر آمده است:

ساسی‌مانکن باز هم قربانی گرفت

پیرو خبرى که در خصوص اینجانب منتشر کرده بودید با عنوان «مجری صداوسیما وکیل نشده عضو کمیسیون مهم حقوقی وزارت بهداشت شد» توضیحات زیر جهت انتشار در مبادی منتشر شده خبر، ارائه می‌شود.

عضویت در شوراى حقوقى وزارت بهداشت اساساً هیچ ربطی به وکالت ندارد و دعاوی حقوقی و پیگیری قضایی در دستور کار آن نیست که نیازمند تخصص وکالت باشد. کما اینکه فردى می‌تواند مدرک کارشناسی حقوق داشته باشد و اساساً وکیل هم نباشد، اما به عنوان کارشناس حقوق معرفى شود.

من با مدرک کارشناسی ارشد رشته حقوق، سالهاست کار تخصصى حقوقى در دفتر حقوقى، خاصه در حوزه حقوق رسانه انجام می‌دهم و عضویت در این شورا هم مرتبط با فضای حقوق رسانه از جمله بررسی و پیگیرى تبلیغات غیر قانونىِ صفحاتِ غیر علمى در حوزه ى سلامت است.

این شورا متشکل از ده‌ها نفر از کارشناسان حقوقى و رسانه اى و پزشکى و کارشناسان حوزه سلامت است که وکیل هم نیستند.

درج خبر شما باعث سوء تفاهم و قضاوت نادرست مردم شریف ایران و سوء استفاده برخی شبه رسانه‌ها گشته و ضمن ابراز تأسف خواهشمند است در جهت احقاق حق اینجانب، اقدام مقتضى را انجام دهید.

سپاس

با احترام مژده لواسانى

کارشناس حقوق و کارآموز وکالت.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید