پیروزی 10 نفره سرخ پوشان در یک بازی حساس

کدخبر: ۶۱۷۷۵۳
اقتصادنیوز: پرسپولیس در هفته چهاردم لیگ برتر فوتبال ایران، شمس‌ آذر قزوین را ۱۰ نفره شکست داد.
پیروزی 10 نفره سرخ پوشان در  یک بازی حساس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در جریان هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۷:۳۰ تیم‌های پرسپولیس و شمس‌ آذر با میزبانی ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود سرخ پوشان تمام شد. شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی که از دقیقه ۶۲ بازی با اخراج علی نعمتی ۱۰ نفره شده بودند، موفق به کسب این برد خانگی شدند تا ۲۵ امتیازی شده و به رتبه سوم جدول رده‌بندی مسابقات صعود کنند. 

خبر مرتبط
ملیکا محمدی درگذشت

اقتصادنیوز: ملیکا محمدی هافبک تیم ملی فوتبال بانوان و خاتون بم، بامداد سوم دی ماه در سانحه رانندگی جان باخت و دو نفر از هم تیمی‌هایش به نام‌های بهناز طاهرخانی و زهرا خواجویی مجروح و راهی بیمارستان شدند.

پرسپولیس ۲ - شمس‌آذر یک

گل‌ها: گئورگی گولسیانی برای پرسپولیس (دقیقه ۲+۴۵ و ۸۱) و حسین گودرزی برای شمس‌آذر (دقیقه ۴۷)

خبر مرتبط
حمله شدید روزنامه حامی رئیسی به فوتبالیستها

اقتصادنیوز: جوان روزنامه حامی ابراهیم رئیسی در مطلبی مجددا به به فوتبالیست‌ها حمله کرد.

کارت زرد: محمدرضا رضائی از شمس‌آذر (دقیقه ۳۹)، علی نعمتی از پرسپولیس (دقایق ۴۷ و ۶۲) و امید عالیشاه از پرسپولیس (دقیقه ۸۷)

کارت قرمز: علی نعمتی از پرسپولیس با کارت زرد دوم (دقیقه ۶۲)

ترکیب پرسپولیس:  علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (شهاب زاهدی در دقیقه ۸۹)، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سروش رفیعی، مهدی ترابی (مسعود ریگی در دقیقه ۸۴)، میلاد سرلک (محمدمهدی احمدی در دقیقه ۸۴) دانیال اسماعیلی فر، نبیل باهویی (وحدت حنانوف در دقیقه ۸۴)، سعید صادقی (سینا اسدبیگی در دقیقه ۸۴)، گئورگی گولسیانی.

ترکیب شمس آذر:  علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، محمدرضا رضائی (محمد پاپی در دقیقه ۸۴)، هومن رییع‌زاده، حسین گودرزی (ارشیا سرآبادانی در دقیقه ۳+۹۰)، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسائی، علی‌اصغر اعرابی و عیسی مرادی.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید