هرتزوگ: آزمون سختی پیش رو داریم که نباید در آن شکست بخوریم

کدخبر: ۶۱۷۷۹۲
اقتصادنیوز: رئیس اسرائیل در واکنش به کشته شدن 15 نظامی اسرائیلی طی 24 ساعت گفت: «آزمون سختی پیش رو داریم که نباید در آن شکست بخوریم».
هرتزوگ: آزمون سختی پیش رو داریم که نباید در آن شکست بخوریم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «اسحاق هرتزوگ» رئیس اسرائیل روز یکشنبه در سخنانی به کشته شدن 15 نظامی اسرائیلی طی 24 ساعت گذشته واکنش نشان داد.

خبر مرتبط
رودست مقاومت فلسطین به اسرائیل/جاسوسان اسرائیلی دستگیر شدند

اقتصادنیوز: منابع امنیتی وابسته به مقاومت فلسطین از بازداشت تعدادی از جاسوسان اسرائیل خبر دادند.

وی در سخنان خود گفت: «هیچ گریزی از این جنگ برای از بین بردن حماس وجود ندارد».

رئیس اسرائیل خطاب به گروه‌های سیاسی گفت: «از شما خواهش می‌کنم که در این زمان، اختلافات را کنار بگذارید».

خبر مرتبط
عملیات مشترک گردان‌های قدس و مجاهدین/هدف قرار گرفتن نظامیان اسرائیل با موشک سعیر

اقتصادنیوز: گردان‌های قدس از عملیات مشترکش با گردان‌های مجاهدین علیه نظامیان اسرائیل خبر داد.

هرتزوگ اضافه کرد: «آزمون سختی پیش رو داریم که نباید در آن شکست بخوریم».

ارتش اسرائیل شامگاه یکشنبه خبر داد که یک افسر در بخش نیروهای زرهی در نبردهای شمال غزه کشته شده تا بدین ترتیب، شمار کشته شدگان ارتش اسرائیل طی 24 ساعت گذشته به 15 نفر برسد.

پیش از این ابو عبیده، سخنگوی گردان‌های القسام خبر داده بود که طی چهار روز گذشته، موفق شده‌اند، 48 نظامی اسرائیلی را از پای درآورند و دهها نفر را نیز زخمی کنند.

ابوعبیده با اشاره به انهدام 35 خودروی نظامی اسرائیل، گفت که نیروهای القسام در این مدت، 24 مأموریت نظامی انجام داده‌اند که شامل حملات خمپاره‌ای و بمبهای ضد نفر و درگیری مستقیم با نظامیان صهیونیست بوده است.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل نیز در جلسه امروز کابینه گفت: «جنگ بهای بسیار سنگینی بر ما تحمیل می‌کند. با این حال، چاره‌ای جز ادامه جنگ نداریم.»

تلفات نیروی زمینی ارتش اسرائیل در حالی در نوار غزه رو به افزایش است که تلویزیون اسرائیل (کان) اخیرا در گزارشی اعلام کرد که تل‌آویو طی هفته‌های آینده قصد خارج کردن نظامیان خود از نوار غزه را دارد.

ارتش اسرائیل در حالی نظامیان خود را از نوار غزه خارج خواهد کرد، که هدف مرحله دوم عملیات یعنی بازگرداندن اسرا در نبرد زمینی را محقق نکرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید