تلاش برای جدایی یک زوج از طریق انتشار اطلاعات خصوصی آنها در فضای مجازی

کدخبر: ۶۱۷۸۱۳
اقتصادنیوز: در پی مراجعه مردی به پلیس فتا استان اصفهان و شکایت مبنی بر اینکه فرد ناشناسی پس از تهمت و افترا به وی در یکی از شبکه‌های اجتماعی عنوان کرده که از تمام اسرار و اختلافاتی که بین او و همسرش هست، اطلاع دارد و همین موضوع آرامش روحی‌اش را بهم زده؛ پرونده‌ای در این پلیس تشکیل و کارشناسان تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.
تلاش  برای جدایی یک زوج از طریق انتشار اطلاعات خصوصی آنها در فضای مجازی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه ایران سرهنگ «سیدمصطفی مرتضوی» رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت:  با اقدامات فنی و تخصصی توسط کارشناسان پلیس فتا، این زن جوان که عامل مزاحمت برای شاکی بود شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی به پلیس فتا احضار شد.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان اظهار داشت: متهم که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود پس از مواجهه با دلایل، مستندات و ادله ارائه شده از سوی کارشناسان به مزاحمت برای شاکی اعتراف و ضمن اظهار ندامت از کرده خود، انگیزه‌اش از این کار را مزاحمت با هدف جدایی این مرد از همسرش بیان کرد.

سرهنگ مرتضوی خاطرنشان کرد: با اعتراف صریح متهم به عمل مجرمانه خود، پرونده تکمیل و با شکایت شاکی پرونده وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید