حمله توپخانه اسرائیل به این منطقه غزه/ اردوگاه‌های فلسطینی زیر آتش تل‌آویو

کدخبر: ۶۱۷۸۷۸
اقتصادنیوز: طبق گزارش منابع خبری توپخانه ارتش اسرائیل نیز سراسر منطقه‌های مرکزی نوار غزه و خان یونس را زیر آتش خود قرار داده است.
حمله توپخانه اسرائیل به این منطقه غزه/ اردوگاه‌های فلسطینی زیر آتش تل‌آویو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حمله‌های جنگنده‌های ارتش اسرائیل شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را نیز در برگرفت.

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که توپخانه ارتش اسرائیل نیز سراسر منطقه‌های مرکزی نوار غزه و خان یونس را زیر آتش خود قرار داده است. توپخانه اسرائیل شرق رفح واقع در جنوب نوار غزه را نیز هدف قرار داد.

خبر مرتبط
دادگاه بین‌المللی ویژه برای غزه/ سازمان ملل دست به کار شد

اقتصادنیوز: گزارشگر ویژه سازمان ملل در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «اگر دادگاه بین‌المللی کیفری خیلی زود اقدام نکند، ما به یک دادگاه بین‌المللی ویژه برای غزه و اقدام دولت‌ها نیاز خواهیم داشت.»

دفتر اطلاع رسانی دولتی نوار غزه تاکید کرد که جنگنده‌های اسرائیل بیش از ۵۰ حمله هوایی پی در پی علیه اردوگاه‌های النصیرات، البریج و المغازی طی بامداد امروز انجام داده‌اند.

این جنگنده‌ها چندین نوبت پشت سر هم اطراف یک بیمارستان در نوار غزه را بمباران کردند.

شبکه الجزیره گزارش داد که تنها در یک مورد از بمباران‌های ارتش اسرائیل علیه یک منزل مسکونی در منطقه معن واقع در شرق خان یونس ۲۳ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه طی بامداد امروز اعلام کرد که ارتش اسرائیل در اردوگاه المغازی در مرکز این باریکه دست به جنایتی بزرگ و کشتار جمعی زده و یک بلوک مسکونی کامل را بمباران کرده است.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که بیش از ۶۸ فلسطینی در این جنایت به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

همچنین شبکه ماهواره‌ای الاقصی اعلام کرد که شمار شهدای بمباران وحشیانه اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه بیش از ۸۵ نفر است. سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی نیز تاکید کرد که بیشتر شهدایی که به این بیمارستان انتقال داده شدند زن و کودک و افراد سالخورده هستند.

براساس گزارش‌ها یک نوزاد شیرخواره از جمله شهدای بمباران وحشیانه اردوگاه المغازی توسط اشغالگران صهیونیست است.

از سوی دیگر درگیری‌ها و نبرد رزمندگان فلسطینی با عناصر متجاوز در محورهای مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد به طوری نیروهای مقاومت مانع پیشروی اشغالگران در شرق اردوگاه البریج واقع در مرکز نوار غزه شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی