وقوع یک حادثه در دریای سرخ/توصیه مرکز تجارت دریایی بریتانیا به کشتی‌ها

کدخبر: ۶۱۸۰۷۲
اقتصادنیوز: مرکز تجارت دریایی بریتانیا اعلام کرد گزارشی از حادثه در ۵۰ مایل دریایی الحدیده دریافت کرده و ه کشتی‌ها توصیه کرد با احتیاط عبور کنند.
وقوع یک حادثه در دریای سرخ/توصیه مرکز تجارت دریایی بریتانیا به کشتی‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، مرکز تجارت دریایی بریتانیا اعلام کرد گزارشی از حادثه در دریای سرخ در حدود ۵۰ مایل دریایی الحدیده در غرب یمن دریافت کرده و مقامات مشغول تحقیق درباره آن هستند.

خبر مرتبط
هشدار صریح یمن درباره گسترش ائتلاف دریای سرخ/ کوتاه نخواهیم آمد

اقتصادنیوز: وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن گفت: هر اندازه ائتلاف دریایی در منطقه دریای سرخ گسترده شود اهداف و دایره نیروهای مسلح ما نیز گسترده‌تر خواهد شد.

این مرکز در ادامه اطلاعیه‌ای که در خصوص این حادثه در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد، به کشتی‌ها توصیه کرد با احتیاط عبور کنند و هرگونه فعالیت مشکوک را گزارش دهند. 

خبر مرتبط
کانال سوئز روی بمب ساعتی/ جهان در یک قدمی جنگ جهانی سوم!

اقتصادنیوز: تنش ها در دریای سرخ افزایش یافته و همین مقوله موجب شده تا ناظران در باب وقوع بحران دوم در کانال سوئز هشدار دهند؛ بحرانی که ترکش های آن می تواند اقتصاد جهانی را هدف قرار داده و آن را مختل کند.

ارتش یمن از آغاز حملات گسترده ارتش اسرائیل به نوار غزه تاکنون توانسته در حمایت از مردم فلسطین چند کشتی اسرائیلی یا کشتی‌هایی را که مقصد آن‌ها اراضی اشغالی است، هدف حمله قرار دهد.

بامداد یکشنبه هم آژانس عملیات دریایی انگلیس گفت که گزارش‌هایی از انفجار یک پهپاد انتحاری نزدیک یک کشتی در باب‌المندب دریافت کرده است.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرده عملیات‌های ارتش این کشور تا زمان توقف تجاوزات علیه غزه و ارسال کمک‌های بشردوستانه برای مردم فلسطین ادامه خواهد یافت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید