واکنش حسن خمینی به شهادت سردار موسوی

کدخبر: ۶۱۸۰۷۸
اقتصادنیوز: سید حسن خمینی در پیامی شهادت سردار سید رضی موسوی را تبریک و تسلیت گفت.
واکنش حسن خمینی به شهادت سردار موسوی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در متن پیام تسلیت سید حسن خمینی برای شهادت سردار سید رضی موسوی آمده است: «بسمه تعالی. شهادت سردار عزیز پاسدار برادر سید رضی موسوی(رحمت الله علیه) را به فرمانده کل قوا و مردم عزیز و همرزمان عزیزش تبریک و تسلیت عرض می نمایم. چنانکه امام عظیم الشأن ما فرمودند: «شهادت در راه خداوند زندگی افتخارآمیز ابدی و چراغ هدایت برای ملتهاست. ملتهای مسلمان باید از فداکاری مجاهدین ما در راه استقلال و آزادی و اهداف مقدسه اسلام بزرگ الگو بگیرند؛ و با پیوستن به هم سد استعمار و استثمار را بشکنند.»

خبر مرتبط
تجمع شبانه دانشجویان و طلاب در پی شهادت سردار موسوی

جمعی از دانشجویان و طلاب با برگزاری تجمعی مقابل دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی خواستار پاسخ محکم ایران به ترور سردار سیدرضی موسوی شدند.

و امروز هم این وظیفه همه ما و همه مردم مسلمان است که در مقابل این رژیم غاصب صهیونیستی بایستند و انتقام شهیدان غزه و لبنان و ایران اسلامی را از سردمداران جنایتکار آن بگیرند.

خبر مرتبط
واکنش جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت سردار سید رضی موسوی

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای شهادت سردار سید رضی موسوی در حمله اسرائیل به منطقه سیده زینب سوریه را تسلیت گفت.

خدای متعال سلام و درود خود را بر شهیدان عزیز و از جمله این شهید سعید نازل فرماید و به خانواده محترم ایشان صبر و اجر مرحمت فرماید و عزت شهادت در راه خود را نصیب ما نیز بگرداند. »

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید