هشدار بهادری جهرمی به اسرائیل/منتظر پاسخ ایران باشید

کدخبر: ۶۱۸۱۰۲
اقتصادنیوز: سخنگوی دولت در واکنش به اقدام تروریستی اسرائیل علیه سردار موسوی که منجر به شهادت او شد گفت: طبیعتا این اقدام در زمان و مکان مناسب پاسخ مناسبی دریافت خواهد کرد.
هشدار بهادری جهرمی به اسرائیل/منتظر پاسخ ایران باشید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز سه شنبه (۵ دی) در نشست خبری گفت: روز گذشته رژیم صهیونسیتی اقدامی تروریستی علیه یکی از مستشاران ایرانی انجام داد، طبیعتا این اقدام در زمان و مکان مناسب پاسخ مناسبی دریافت خواهد کرد.

خبر مرتبط
جلسه فوق‌العاده این کمیسیون مجلس در پی شهادت سردار موسوی

اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از برگزاری جلسه فوق‌العاده این کمیسیون در هفته آینده در پی شهادت سردار موسوی خبر داد.

وی ادامه داد: ماهیت رژیم صهیونسیتی برای همه جهانیان روشن شده است و هرچه دست و پا بزنند سرپوشی بر این شکست تاریخی‌شان نمی‌توانند بگذارند.

خبر مرتبط
واکنش طلایی‌نیک به شهادت سردار موسوی/این جنایت مستحق مجازات است

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت دفاع در واکنش به شهادت سردار موسوی گفت: این اقدام نشان‌دهنده خصلت تروریستی است و به طور حتم این جنایت مستحق مجازات است

وزارت نیرو برای افزایش ده هزار مگاواتی از منابع تجدید پذیر برنامه ریزی کرده است

وی در ادامه ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین(س)، افزود: در بازدید میدانی رئیس جمهور از وزارت نیرو یکی از طرح هایی که آغاز شد اجرای طرح احداث ۴ هزار مگاوات برق خورشیدی بود که عملا با نهایی شدن این طرح تولید انرژی خورشیدی‌ از حدود ۱۱۰۰ مگاوات به حدود پنج هزار و صد مگاوات رسید.

بهادری تصریح کرد: وزارت نیرو برای افزایش ده هزار مگاواتی از منابع تجدید پذیر برنامه ریزی کرده است. در دولت مردمی ۸۸۰۰ مگاوات ظرفیت جدید وارد مدار شده است، ۸۵ درصد انرژی های جدیدی که در سال ۱۴۰۲ در حوزه برق تامین شده است، به حوزه تولید اختصاص یافته است.

رویکرد دولت افزایش سرعت، کیفیت و آزادی کامل اینترنت در چارچوب قانون است

بهاری جهرمی تصریح کرد: رویکرد دولت افزایش سرعت، کیفیت و آزادی کامل سایت ها و شبکه های اجتماعی در چارچوب قانون است. رئیس جمهور دستور دادند بازنگری در رویه‌ها و اقدامات در دستور کار قرار بگیرد. رویکرد دولت اصلاح رویه خطا است و نه مسدودسازی.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید