حزب‌الله لبنان از حمله به یک پایگاه اسرائیلی خبر داد+جزئیات

کدخبر: ۶۱۸۱۳۶
اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه «زبدین» اسرائیل مورد حمله قرار داده است.
حزب‌الله لبنان از حمله به یک پایگاه اسرائیلی خبر داد+جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، به نقل از سایت النشره، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت جسور و شریف، مبارزان حزب‌الله صبح امروز (سه‌شنبه) پایگاه «زبدین» را با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

خبر مرتبط
این خودروی افسانه‌ای بازنشسته شد/ پایان تولید دوج چلنجر

اقتصادنیوز: «دوج چلنجر» افسانه‌ای به دلیل مصرف بالا از چرخه تولید خارج شد.

مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین از زمان عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین، شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش اسرائیل بوده است.

خبر مرتبط
گل به خودی مجدد اسرائیل/چند اسرائیلی کشته شدند؟

اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل به کشته شدن دو سرباز دیگر خود در یک حمله اشتباهی اعتراف کرد.

رسانه‌های عبری گزارش داده‌اند که از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و نیروهای اشغالگر مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شده‌اند. تعدادی از شهرک‌نشینان هم به صورت داوطلبانه شهرک‌ها را ترک کرده‌اند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر توجهی به سرنوشت آنها نداشته و آنها را رها کرده‌ است.

پیشتر نیز روزنامه فایننشال تایمز اعلام کرد که آمریکا، انگلیس و فرانسه در تلاشی دیپلماتیک برای جلوگیری از بروز درگیری همه‌جانبه میان مقاومت لبنان و اسرائیل، در حال بررسی راه‌هایی برای متقاعد کردن حزب‌الله به عقب‌نشینی از مرز لبنان و فلسطین اشغالی هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید