دستگیری عاملان شرارت در کهنوج

کدخبر: ۶۱۸۲۲۲
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی کهنوج از شناسایی و دستگیری ۷ عامل شرارت خبر داد و در بازرسی از مخفیگاه متهمان شمار زیادی سلاح ممنوعه به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات کشف شد.
دستگیری عاملان شرارت در کهنوج

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده انتظامی کهنوج از شناسایی و دستگیری ۷ عامل شرارت و تیراندازی که زمینه ساز نارضایتی مردم بودند، خبر داد.  

سرهنگ علیرضا امیری فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج گفت: در پی وقوع چندین مورد تیراندازی ایذایی و رفتارهای خشونت بار در شهرستان کهنوج و مطالبه جدی مردم برای برخورد با این قبیل اقدامات، ماموران انتظامی با محوریت پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۷ متهم دخیل در این جرائم را شناسایی و آنان را در چند عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: با اشرافیت اطلاعاتی پلیس و در بازرسی از مخفیگاه متهمان شمار زیادی سلاح ممنوعه به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج گفت: این متهمان که دارای سوابق کیفری از جمله ا خلال  در نظم و امنیت عمومی، خرید، فروش، حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز، تیراندازی ایذایی، نزاع و درگیری، تهدید و قدرت نمایی با سلاح و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان هستند با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

 

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید