یک روزنامه حامی ابراهیم رئیسی: حسن یزدانی ارزشمند تر است یا کل تیم ملی فوتبال؟

کدخبر: ۶۱۸۲۷۴
اقتصادنیوز: جوان اروزنامه حامی ابراهیم رئیسی در یادداشتی به انتقاد از فوتبالیست‌ها پرداخت.
یک روزنامه حامی ابراهیم رئیسی: حسن یزدانی ارزشمند تر است یا کل تیم ملی فوتبال؟

به گزارش اقتصادنیوز در این مطلب آمده است: حالا که بحث، بحث قیاس است و فوتبالی‌ها مدعی هستند که نباید با هیچ رشته‌ای مقایسه شوند، ما هم می‌خواهیم وارد این بازی شویم.

مثلاً می‌خواهیم کل افتخارات فوتبال را مقایسه کنیم با افتخارات حسن یزدانی، هرچند قیاسی است که نتیجه آن کاملاً مشخص است و یزدانی بدون قیاس هم بالاست، اما وقتی با جماعت متوهم و خود بزرگ‌بین فوتبال که شجاع خلیل‌زاده تنها یکی از آنهاست روبه‌رو هستیم، بد نیست برای گوشمالی دادن به این زیاده‌خواهان همیشه بازنده نکاتی را یادآور شویم.

مثلاً اینکه فوتبالی‌ها اصلاً می‌دانند المپیک چیست و کجاست؟ پس اول بروند یک تعریف برای المپیک پیدا کنند تا بعد متوجه شوند که اولاً کسب سهمیه ورود به چنین آوردگاه بزرگی چقدر سخت است و در ثانی مدال گرفتن در چنین رویدادی چقدر سخت‌تر.

حالا این جماعت متوهم توجه داشته باشند که حسن یزدانی هم طلای المپیک را دارد و هم نقره آن را، هم طلای جهانی را دارد و هم نقره آن را. او کلکسیونی از مدال‌های خوشرنگ آسیایی را هم دارد. سؤال این است؛ شما چه دارید؟ اگر بنا باشد مطابق زحمتی که یک ورزشکار می‌کشد به او پاداش بدهند، باید چه پاداشی برای امثال یزدانی در نظر گرفت؟

اگر قرار باشد به امثال شما به‌خاطر صعود از مرحله اول مسابقات انتخابی جام جهانی، آن هم با برتری مقابل عراق و بحرین که قبل از آن با ویلموتس کلاهبردار و هنرنمایی آقای تاج در جذب او به آن‌ها باخته بودید، مجوز واردات خودرو بدهند پس به حسن یزدانی چه باید بدهند؟

 فوتبال اصلاً قابل قیاس با بقیه رشته‌های مدال‌آور ایران و سرآمد آنها، یعنی کشتی نیست. آن‌ها مدال‌آور هستند و فوتبال همیشه بازنده، همین و بس.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید