دستگیری باند سارقان سریالی مسلح در غرب استان تهران

کدخبر: ۶۱۸۳۱۴
اقتصادنیوز : رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، از انهدام باند سارقان مسلح در غرب استان تهران پرند خبر داد.
دستگیری باند سارقان سریالی مسلح  در غرب استان تهران

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ،  سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی به روش مسلحانه از منازل شهروندان، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: شناسایی و دستگیری اعضای این باند و انهدام باند سارقان مسلح شرور که در نقاط مختلف استان‌های کشور، اقدام به سرقت منازل شهروندان می‌کردند و همواره در فضای مجازی نیز با انتشار تصاویر خود، که مسلح به سلاح گرم بودند، در جامعه ایجاد رعب و وحشت می‌کردند، در دستور کار کاراگاهان قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در ۳ ماهه اخیر نیز با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم و اقدامات گسترده و شبانه روزی، تعداد ۱۵ تن از این افراد شرور را در عملیات‌های متعدد دستگیر و به اداره یکم آگاهی تهران بزرگ انتقال دادند.

وی افزود: در ادامه این دستگیری‌ها، عوامل اداره یکم پلیس آگاهی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه ۳ نفر از آنان شده که طی یک عملیات پلیسی و ضربتی، با پشتیبانی یگان نوپو فراجا موفق به دستگیری تمامی اعضای این باند شدند.

سردار گودرزی در پایان افزود: پلیس این اطمینان را به شهروندان می‌دهد که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به موقع، با هرگونه شرارت و ناامنی به صورت شبانه روزی برخورد خواهد کرد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید