نقشه 3 زندانی برای فرار از دست ماموران/ 2 نفر از آنها ماموران را تا سرحد مرگ زدند

کدخبر: ۶۱۸۵۰۵
اقتصادنیوز: چند روز قبل مأموران پلیس پایتخت 3سارق را به جرم سرقت موتور و زورگیری دستگیر کردند و 2 مأمور بدرقه قصد داشتند متهمان را به دادسرای ویژه سرقت منتقل کنند.
نقشه 3 زندانی برای فرار از دست ماموران/ 2 نفر از آنها ماموران را تا سرحد مرگ زدند

به گزارش اقتصادنیوز روزنامه همشهری نوشت:آنها سارقان را سوار ماشین کردند، دستبند یکی از متهمان را به دستگیره در قفل کردند و 2 متهم دیگر نیز دستبند به‌دست روی صندلی عقب نشستند. ماشین به سمت دادسرا حرکت کرد اما در بین راه ناگهان 2 نفر از متهمانی که دستبند به دستشان بود، زنجیر دستبند را دور گردن 2 مأمور بدرقه حلقه کردند. آنها به قصد خفه کردن مأموران بدرقه به گردن آنها فشار می‌آوردند تا اینکه راننده نفس‌هایش به شماره افتاد و ناچار به توقف شد. پس از آن 2 متهم توانستند فرار کنند اما نفر سوم که دستش به دستگیره در قفل شده بود موفق به فرار نشد.

شاهدان با دیدن این صحنه به کمک 2 مأمور بدرقه که بی‌حال داخل ماشین افتاده بودند ‌رفتند و اورژانس را خبر کردند. آنها به مراکز درمانی انتقال یافتند و همزمان طرح مهار برای دستگیری سارقان فراری اجرا شد اما جست‌و‌جو برای دستگیری آنها بی‌نتیجه ماند. از سوی دیگر مأموران بدرقه به بیمارستان منتقل شدند که خوشبختانه از مرگ نجات یافتند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که 3سارقی که قرار بود به دادسرا منتقل شوند، به‌صورت سریالی دست به زورگیری و سرقت‌های خشن می‌زدند. سارقی که نتوانسته بود فرار کند در تحقیقات گفت: من و دوستان فراری‌ام همه سابقه‌داریم و در زندان با هم آشنا شدیم. چند وقت قبل از زندان آزاد شدیم و باند سرقت تشکیل دادیم. فقط موتورسیکلت سرقت می‌کردیم و بعد با موتورهای سرقتی دست به خفت‌گیری و زورگیری می‌زدیم. وی ادامه داد: روز حادثه وقتی قرار شد به دادسرا منتقل شویم محسن که سردسته باندمان بود نقشه فرار کشید. او خیلی باهوش بود. معمولا طراحی نقشه‌های سرقت با او بود. نقشه فرار از دست مأموران بدرقه را هم محسن طراحی کرد.

وی ادامه داد: آن روز قرار بود هر سه با هم فرار کنیم اما من بدشانسی آوردم و مأموران بدرقه دست مرا به دستگیره در بستند. در بین راه دوستانم وعده دادند کلید را از مأمور می‌گیرند و دست مرا هم باز می‌کنند اما به قولشان عمل نکردند. آنها مرا قال گذاشتند و فرار کردند. این متهم، بازداشت شده و تحقیقات برای دستگیری سارقان فراری ادامه دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید