سردار سلامی: طوفان الاقصی مستقل از انتقام حاج قاسم سلیمانی است+ فیلم

کدخبر: ۶۱۸۵۳۸
اقتصادنیوز: سردار سلامی گفت طوفان الاقصی کاملا برای فلسطینی ها بود و انتقام حاج قاسم مستقل از این جریان است.
سردار سلامی: طوفان الاقصی مستقل از انتقام حاج قاسم سلیمانی است+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز، فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم تشییع پیکر شهید سید رضی موسوی، تاکید کرد که عملیات طوفان الاقصی کاملا یک عملیات فلسطینی بود و طوفان الاقصی مستقل از انتقام حاج قاسم سلیمانی است. 

سردار حسین سلامی با بیان اینکه طراحی و اجرا توسط فلسطیان انجام شد و در خارج از فلسطین تصمیمی گرفته نشد، اعلام کرد: هنوز انتقام ترور شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی را نگرفته‌ایم. به وقتش این کار را انجام می‌دهیم.

فرمانده سپاه گفت: صادقانه کاری را که انجام می‌دهیم، اعلام می‌کنیم و نمی‌ترسیم.

روز گذشته و ساعاتی پس از اظهارات سردار رمضان شریف درباره عملیات طوفان الاقصی، حماس یک بیانیه صادر کرد و بر فلسطینی بودن عملیات 7 اکتبر تاکید کرد. 

خبر مرتبط
خط و نشان سردار سلامی برای آمریکا / انتقام حاج قاسم سلیمانی را می‌گیریم

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شهید سیدرضی موسوی را از پرسابقه‌ترین، میدان دیده‌ترین و موثرترین فرماندهان سپاه در جبهه مقاومت دانست و گفت: انتقام شهید حاج قاسم سلیمانی در فضای خاص خود صورت می‌گیرد.

ساعتی پس از این بیانیه، سپاه نیوز در خبری نوشت: «در پی سوء برداشت‌های صورت گرفته در بخشی از سخنان سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرامون عملیات طوفان الاقصی در نشست خبری مربوط به اعلام برنامه‌های تشییع و خاکسپاری سردار مقاومت شهید سید رضی موسوی ، وی با اشاره به تفاوت علت و انگیزه این عملیات با دستاوردها و پیامدهای آن گفت:  همانگونه که رهبران حماس برشمرده‌اند ظلم ، جنایت و اشغالگری ۷۰ ساله ؛ توهین به مسجد الاقصی و مقدسات ؛ محاصره و کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و هزاران اسیر و زندانی فلسطینی دربند صهیونیست‌ها از جمله علل و انگیزه‌های عملیات کاملاً فلسطینی طوفان الاقصی است.»

خبر مرتبط
فوری/ سپاه به بیانیه حماس واکنش نشان داد/ سپاه نیوز: از صحبت‌های سردار شریف سوء برداشت شد

اقتصادنیوز: سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران نتایج طوفان‌الاقصی را بخشی از انتقام ترور شهید قدس سردار حاج قاسم سلیمانی توصیف کرد.

در ادامه خبر سپاهنیوز به نقل از سردار شریف آمده بود: بدون شک بخشی از پیروزی بزرگ تاریخی طوفان الاقصی مرهون مجاهدت‌ها و تلاش‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که دستاوردهای عملیات را در زمره یکی از انتقام‌های مقاومت از ترور ناجوانمردانه شهید قدس قرار می دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید