بازداشت عامل تیراندازی در یک عروسی/ 2 نفر به قتل رسیدند!

کدخبر: ۶۱۸۶۰۷
اقتصادنیوز: عامل تیراندازی به دو شهروند کرمانی در یک مراسم عروسی بازداشت شد.
بازداشت عامل تیراندازی در یک عروسی/ 2 نفر به قتل رسیدند!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رییس دادگاه جازموریان گفت: عامل تیراندازی منتهی به قتل ۲ شهروند جنوبی کرمان در یک مراسم عروسی بازداشت شد.

میلاد شیروانی از بازداشت  عامل قتل  ۲ نفر از شهروندان شهرستان جازموریان خبر داد و گفت: متهم به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات و با همکاری سران طوایف دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شد.

رئیس حوزه قضایی شهرستان جازموریان در تشریح جزییات این خبر بیان داشت: پارسال در پی یک فقره  تیراندازی  با سلاح جنگی در یک مراسم عروسی که منجر به کشته شدن ۲  شهروند زهکلوتی و مجروح شدن فرد دیگری شد، رسیدگی به موضوع در دستور کار سیستم قضایی قرار گرفت.

این مقام قضایی اعلام کرد: پس از انجام تحقیقات تکمیلی، هویت فرد ضارب شناسایی شد و دستورات قضایی لازم برای بازداشت متهم صادر شد.

شیروانی بیان داشت: نهایتا پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهم در یکی از شهر‌های مرزی کشور مورد شناسایی قرار گرفت و نیرو‌های امنیتی موفق شدند با استفاده از ظرفیت سران طوایف، قاتل را به استان منتقل و تحویل دستگاه قضایی نمایند.

رییس دادگاه عمومی جازموریان با بیان اینکه متهم با قرار بازداشت مناسب روانه زندان شده است و رسیدگی خارج از نوبت به این پرونده در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفته است، افزود:  قاتل  در بازجویی‌های اولیه، انتقام گیری شخصی را انگیزه خود از ارتکاب این جرم اعلام کرده است.

 

 

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید