شهات مامور پلیس کرمانشاه/ پیام تسلیت صادر شد

کدخبر: ۶۱۸۸۶۸
اقتصادنیوز: در پی شهادت مامور جان‌ برکف نیروی انتظامی ،دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه پیام تسلیت صادر کرد.
شهات مامور پلیس کرمانشاه/ پیام تسلیت صادر شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری موج، متن پیام به این شرح است:

وَلَا تَحۡسَبَنَّ ٱلَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ ٱللَّهِ أَمۡوَٰتَۢاۚ بَلۡ أَحۡیَآءٌ عِندَ رَبِّهِمۡ یُرۡزَقُونَ

خبر شهادت سرهنگ دوم شهریار بابایی مأمور جان بر کف نیروی انتظامی استان کرمانشاه موجبات تأسف و تأثر مردم شهیدپرور این دیار را فراهم و بار دیگر ثابت کرد که مأموران انتظامی فداکارترین نیروها هستند که در راه حفظ امنیت کشور به سادگی از جان خویش می‌گذرند.

شهادت سرباز رشید اسلام در لباس سبز انتظامی در سالروز حماسه‌آفرینی ملت ایران همزمان با سالروز شهادت سیدالشهدای مقاومت سردار شهید قاسم سلیمانی موئد استمرار راه سرخ شهادت است تا دوست و دشمن بداند که مدافعان حرم جمهوری اسلامی ایران تا پای جان برای خدمت‌رسانی ایستاده‌اند چه اینکه به فرموده حاج قاسم جمهوری اسلامی ایران حرم است.

خبر مرتبط
شهادت مأمور پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه

اقتصادنیوز: مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه، در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر شهید شد.

سرهنگ دوم شهید شهریار بابایی از نیروهای خدوم، زحمت‌کش، انقلابی و ولایی کرمانشاه است و یکی از هزاران شهید انتظامی برای حفظ و تثبیت نظم و امنیت عمومی محسوب می‌شود که سینه‌اش را در برابر قاچاقچیان مواد مخدر سپر کرد تا بیش از این جوانان قربانی نشوند!

قاچاقچیان مواد مخدر با هم‌دستی دشمنان این مرز و بوم با همه توان درصدد نابودی جوانان و نوجوانان ما هستند و امثال شهید شهریار بابایی با شهادت خود ثابت کردند که برای آبادانی ایران اسلامی و نیل به اهداف نظام از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

اینجانب شهادت این شهید والامقام را تسلیت عرض نموده و ضمن طلب رحمت و مغفرت واسعه الهی، از پروردگار مهربان برای خانواده ایشان صبر جزیل مسالت دارم، روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید