پیش‌بینی فیگارو از وضعیت پوتین در سال آینده/موفقیت‌های بدست آمده را تثبیت می‌کند

کدخبر: ۶۱۹۱۶۸
اقتصادنیوز: یک روزنامه فرانسوی در گزارشی نوشت که رئیس جمهور روسیه موفقیت‌های بدست آمده را، طی سال آینده تثبیت خواهد کرد.
پیش‌بینی فیگارو از وضعیت پوتین در سال آینده/موفقیت‌های بدست آمده را تثبیت می‌کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، روزنامه فرانسوی فیگارو روز یکشنبه در گزارشی نوشت که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه موفقیت‌های بدست آمده را، طی سال آینده تثبیت خواهد کرد.

خبر مرتبط
هشدار روسیه به گروه های مقاومت فلسطین

اقتصادنیوز : وزیر امور خارجه روسیه با گفتن این که گروه‌های مقاومت فلسطین باید تحت لوای سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) متحد شوند، اظهار کرد که روسیه ابتکاری برای برقراری گفتمان میان این گروه‌ها ارائه کرده است.

در این گزارش آمده است: «روسیه تمام امکانات لازم را داشته تا بتواند دستاوردهایی که در اوکراین بدست آورده را حفظ کند و حتی وضعیت ارتش خود را به حالت تهاجمی در آورد».

این روزنامه فرانسوی در ادامه گزارش خود با اشاره به احتمال پیروزی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا در انتخابات آتی ریاست جمهوری نوشت که ترامپ می‌تواند در بهترین حالت، هدیه بزرگی را با «فروپاشی ناتو» به پوتین تقدیم کند.

خبر مرتبط
فوری/ عیدی پوتین به اوکراین/کی یف بمباران شد

اقتصادنیوز : مقامات اوکراینی اعلام کردند که روسیه در آستانه سال نو مسیحی در یک عملیات تازه کی‌یف و شهر خارکف را بمباران کرد.

از سوی دیگر پوتین امروز در  سخنرانی که از تلویزیون دولتی روسیه پخش شد، گفت: «بارها ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم سخت‌ترین مشکلات را حل کنیم و هرگز عقب نخواهیم نشست، زیرا هیچ نیرویی وجود ندارد که بتواند ما را از هم جدا کند.»

پوتین خطاب به نیروهای مسلح روسیه گفت: «شما قهرمانان ما هستید. قلب ما با شماست. به شما افتخار کرده و شجاعت شما را تحسین می‌کنیم.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید