واکنش یمن به حمله آمریکا به قایق‌هایش/مانع انجام وظیفه یمن نمی‌شود!

کدخبر: ۶۱۹۱۷۳
اقتصادنیوز: سخنگوی نیروهای مسلح یمن در واکنش به گزارش‌ها مبنی بر حمله نیروهای آمریکایی به قایق‌های یمنی در دریای سرخ گفت که این موضوع مانع انجام وظیفه یمن نمی‌شود.
واکنش یمن به حمله آمریکا به قایق‌هایش/مانع  انجام وظیفه یمن نمی‌شود!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: در حالی که نیروهای دریایی ما در حال انجام ماموریت‌های خود در دریای سرخ بودند، نیروهای آمریکایی به سه قایق نیروهای ما حمله کردند.

خبر مرتبط
پرده‌برداری کربی از موضع آمریکا در مقابل یمن/به دنبال درگیری نیستیم!

اقتصادنیوز: هماهنگ کننده امور راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت که آمریکا به دنبال درگیری با یمن نیست.

وی افزود: تحرکات آمریکا در دریای سرخ برای حفاظت از کشتی‌های اسرائیلی، مانع از این نخواهد شد که یمن وظیفه‌اش را انجام ندهد.

یحیی سریع تصریح کرد: نیروهای دریایی یمن موفق شدند کشتی کانتینری را که به سمت فلسطین اشغالی در حرکت بود پس از مخالفتش با پاسخ به پیام‌های ما، هدف قرار دادند.

خبر مرتبط
موج ناآرامی ها در دریای سرخ بالا گرفت / انتقام مرگبار سنتکام از یمن

اقتصادنیوز : فرماندهی مرکزی آمریکا مدعی شد که در پی نزدیک شدن قایق‌های منتسب به ارتش یمن به یک کشتی در دریای سرخ، نیروهای آمریکایی مداخله کرده و تعدادی از قایق‌ها را غرق کردند.

پیشتر فرماندهی مرکزی آمریکا مدعی شد که در پی نزدیک شدن قایق‌های منتسب به ارتش یمن به یک کشتی در دریای سرخ، نیروهای آمریکایی مداخله کرده و تعدادی از قایق‌ها را غرق کردند.

امروز -یکشنبه- خبرگزاری فرانسه مدعی شد که ۱۰ نفر از یمنی‌ها در حمله هوایی آمریکا به قایق‌هایی که یک فروند کشتی را در دریای سرخ مورد حمله قرار داده بودند، کشته شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند

      اقتصادنیوز: سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران در حادثه سقوط بالگرد به شهادت رسید.

    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی